reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Uwielbiasz produkty ułatwiające macierzyństwo i lubisz dzilić się opinią? Przetestuj Canpol babies kubek niekapek z rurką i odważnikiem. Jest odpowiedni dla dzieci od 6. miesiąca życia i wspiera prawidłowy rozwój jamy ustnej, mowy i zgryzu u 99% maluchów. Szukamy maluszków od 6 - 18 m. ż. Zgłoś się

reklama

Chodzenie na basen z niemowlakiem?

irfinka

psotnisia
Dołączył(a)
29 Wrzesień 2007
Postów
258
Miasto
Nowy Targ
ja sie z moim malym nie wybieram po pierwsze woda chlorowana po drugie nie za czysta ( siki czyjes) nie chce zeby maly dostal uczulenia albo atopowego zapalenia skory jak synek mojej kuzynki przyjdzie czas na basen jak bedzie mial pare lat narazie kąpiel w wannie mu wystarczy:-)
 
reklama

aneta23

Kwiecień'07, Listopad'08
Dołączył(a)
11 Styczeń 2007
Postów
6 748
Miasto
Warszawa
Ja chodze z malym na basen odkad skonczyl 4 miesiace.......i tak praktycznie co tydzien....czyli juz prawie pok roku. U nas w grupie byly nawet maluszki 2 miesieczne i nie bylo zadnych problemow.
Podzielam zdanie MIECI :tak:
Poza tym to faktycznie bardzo fajny sposon na spedzenie czasu - zawsze chodzimy w troje: ja, M i maly.
Maly nie mial nigdu zadnych problem ze skora, przeziebiony byl tylko raz (jak zarazil sie ode mnie).
IRFINKA - bo na basen to trzeba isc odpowiedni...przeznaczony dla maluszkow ;-)
 

laurek1

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
18 Styczeń 2008
Postów
35
Moja Lenka chodzi na basen od momentu kiedy skonczyla 4 miesiace. Taki kurs trwa ponad dwa miesiace ( 10 spotkan raz w tygodniu). Same zajecia to 30 min w wodzie pod okiem dwoch instruktorow. Mnostwo zabawek, ciekawych zajec, cwiczen. W polowie kursu Lenka sama zaczela utrzymywac sie na wodzie, plywa na brzuszku i pleckach, ozywiscie z plywkami na raczkach. Dziecie uwielbiaja zabawy wywodzie. Po naszych zajeciach jest kurs dla zaawansowanych i tam dzieci juz nie moga wytrzymac w szatniach, a jak tylko widza wode to sa szczesliwe. Polecam te zajecia. Jesli chodzi o czystosc wody, to jest oczywiste, iz baseny musza o to dbac, sa specjalne filtry, a poza tym baseny maja kontrole z sanepidu. Ja bardziej zwracalabym uwage na odpowiednia temperature wody, bo rzeczywiscie raz woda byla chlodna. Ale chociaz chodzilismy od listopada, Lenka ani razu nie byla chora!!
 

miecia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Styczeń 2007
Postów
191
Miasto
Warszawa
Ja myślę, że nie ma co schizować z czystością wody, tak jak mówiła Laurek - są filtry+chlor+ozon+kontrola sanepidu. Chodzimy już jakiś czas i żadne z dzieci nie ma problemów po basenie... Chodzimy na basen UW przy Banacha 2A - http://www.naukaplywania.waw.pl Jest super!
 

oti

Dołączył(a)
16 Luty 2008
Postów
13
Z tego co mówicie dziewczyny widzę, że chodzenie na basen może dobrze wpłynąć na dziecko, jak urodzę na pewno pójdę z moim maluchem na próbę :)
 

kate_less

Mama dwóch księżniczek:)
Dołączył(a)
31 Marzec 2006
Postów
5 578
Miasto
Świdnica
Ja zaczelam chodzic z Natą jak skończyła dwa miesiące i chodzimy w miarę regularnie, co tydzień:tak:
Rewelacja i polecam:-)
sama jestem ratownikiem, po kursie instruktorskim, wiec sama ją uczę
teraz to godzinka, to za mało;-)
tak lubi "pływać"
 

JJ

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Grudzień 2005
Postów
1 445
Miasto
Bydgoszcz
Ja również prawie do końca ciąży chodziłam na basen......a z Frankiem poszliśmy na zajęcia ok. 4 miesiąca. Bardzo lubił wodę. Zajęcia mu się podobały.......do czasu kiedy mając rok i trochę i mając 90 cm mógł spokojnie chodzic po dnie (basem miał ok. 70 cm). Wtedy zamiast wykonywać polecenia instruktora wolał odbijać się od dna jak kosmonauta :cool2:.

Polecam basenik dla maluszków.
 

Jukka

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
6 Luty 2008
Postów
105
Ja rowniez chcialabym chodzic na basen z moja corka ale u nas nie ma zadnych zajec z malymi dziecmi.Po prostu wchodzisz i rob sobie co chcesz.Nie wiem jakie cwiczenia mialabym wykonywac z nia.
 

Elżbietka

mother of two sons&angel
Dołączył(a)
19 Kwiecień 2005
Postów
19 478
Miasto
słoneczna strona stolicy
ja sie z moim malym nie wybieram po pierwsze woda chlorowana po drugie nie za czysta ( siki czyjes) nie chce zeby maly dostal uczulenia albo atopowego zapalenia skory jak synek mojej kuzynki przyjdzie czas na basen jak bedzie mial pare lat narazie kąpiel w wannie mu wystarczy:-)

my chodizmy na basen z wodą ozonowaną, o odpowiedniej temperaturze, w pomieszczeniu jest również cieplutko. w basenie jednorazowo jest max 5 dzieci+5 rodziców (1 dziecko+1 rodzic).
AZS nie dostaje sie od brudnej wody, to jest AZS to reakcja alergiczna. baseny dla niemowląt są pod specjanym nadzorem san-epidu.


my chodzimy odkąd Filskonczym 4 miesiące. ost poszliśmy z nim nawet na taki basen zwykły, chlorowany, nic mu sie nie stało, może policzki troche szuchsze się zrobiły.
teraz Fil ma 13 miesiecy, pływa sam (w rękawkach rzecz jasna), nurkuje, skacze z podestu do wody. i jest przeszcześliwy w wodzie.

zdecydowanie polecam basenowanie maluchów, oczywiscie w miarę możliwosci finansowych

my chodzimy na basen na ursynowie,, ul. Na uboczu
 
reklama
Do góry