reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Chrzest

Bambalaja

Początkująca w BB
Dołączył(a)
29 Listopad 2021
Postów
22
Hej, nie mam totalnie doświadczenia w tym temacie, proszę więc o wsparcie:)
Nasz synek ma 3 miesiące, a za 3 tygodnie zostanie ochrzczony. Oczywiście ksiądz dogadany, po mszy planujemy obiad dla najbliższych i rodziców chrzestnych. Stwierdziliśmy z mężem, że nie chcemy robić czegoś na wzór stypy (sorry za porównanie, ale chodzi mi o rodzaj przyjęcia w restauracji, tzn 3 rodzaje mięsa na głowę, rosół, kawa i ciasto), bo to wg nas przesada zarówno finansowa, jak i ilościowo nie zjemy tego wszystkiego. Chcemy więc zamówić obiad w restauracji, tzn zupa, danie główne, kawa i ciasto. Zamówienie chcemy złożyć wcześniej, żeby każdy dostał.swoje danie w tym samym czasie, zaraz po przybyciu. No i tu schody: ja jestem z tym, żeby każdy z gości dostał to samo (żurek, pierś z kurczaka z kopytkami w sosie grzybowym i jakimiś cudami, danie pieknie podane, kawa i ciasto), na zasadzie serwisu. Mąż uważa, że trzeba wysłać wcześniej do każdego kością menu z wymazanymi cenami, żeby każdy sam sobie wybrał. Co radzicie?
Druga sprawa: czy jest zwyczaj robienia prezentu rodzicom chrzestnym? Czy są jeszcze jakieś zwyczaje/tradycje, o których wypada wiedzieć?
 
reklama
Pierwsze slysze, ze robi sie prezent rodzicom chrzestnym. Moze to jakas nowa moda...