reklama

chusty

Temat na forum 'Dzieci urodzone w lutym 2012' rozpoczęty przez geniusia, 24 Maj 2012.

  1. geniusia

    geniusia doula

    Temat już się przewijał :tak: ale nie jest to spięte nigdzie w jednym miejscu. Cześć dziewczyn dopiero teraz się decyduje na chustę. Do tego czasu nie zwracało się i tak uwagi na linki, porady. Więc doświadczone chustomamy :tak: Dajcie informacje, jakie chusty macie, jakie polecacie. Super jakbyście może wkleiły swoje zdjęcia w chuście :)

    Ja mam chustę bebelulu kółkową, pożyczyła mi ją koleżanka. I ta chusta zupełnie mi nie pasuje. Nie widzę w niej Kacpra, i jakoś tak ogólnie to nie jest to. Stąd mój pomysł na osobny temat :zawstydzona/y:
     
  2. magdabb

    magdabb Fanka BB :)

    no to ja mam odrazu pytanie :)) czy dziecko nie poci sie w niej okropnie??? wczoraj u nas bylo kolo 25c a dziewczyna nosila malenstwo w chuscie, bylo tak wyzwijane a wypieki na buzi mialo okropne!! zreszta nigdy jej nie widzialam z wozkiem zawsze maly jest w chuscie
     
  3. reklama
  4. trina79

    trina79 Mamusia Lili i Maciusia

    Jest goraco. Malusze powinien byc w samym bodziaku. O ile kojarze na lato sa lepsze chusty zakardowe.
     
  5. Antila

    Antila 30-tki , przyszłe mamusie

    O super wątek.Ja też się przymierzam do zakupu chusty. Już wiem, że lepsza tkana niż elastyczna, splot powinien być skośnokrzyżykowy no i fajnie aby dla nas niedoświadczonych była już używana( łatwiej się dociąga)
     
  6. geniusia

    geniusia doula

    no ja mam tkaną (bo taka z materiału?) i używaną, ale mi nie leży, nie czuję się w tym swobodnie :confused2: młody wg mnie dziwnie leżał, no i taki cały otulony chustą. Przeszkadzało mi, że buzi nie widzę :/
     
  7. Antila

    Antila 30-tki , przyszłe mamusie

    Może spróbuj nie kółkową a wiązaną?
     
  8. trina79

    trina79 Mamusia Lili i Maciusia

    Ja mam elastyczna Nati. Z niej sie wyrasta, wiec chcialabym kupic teraz nosidlo ergonomiczne. Tak jak pisalam zastanawiam sie nad Tula i Manduca.
    a w sieci znalazlam jeszcze takie cos, strasznie mi sie wzorki podobaja :-D
     
  9. magdabb

    magdabb Fanka BB :)

  10. reklama
  11. trina79

    trina79 Mamusia Lili i Maciusia

    Magda - to tzw. "wisiadełko" ;-) czyli zwykłe nosidło, nie ergonomiczne. Ma usztywniany panel, wiec dziecko nie może przyjąc właściwej pozycji kręgosłupa, no i miedzy nózkami za mało materiału, więc odpada pozycja żabki. Tu piszą o takim nosidle

    A TU piszą od kiedy można takiego nosidła czy też mei tai używać, chyba Munie pytała
     
    Ostatnia edycja: 24 Maj 2012
  12. niesiaa

    niesiaa Zaciekawiona BB

    My też ostatnio z M zdecydowaliśmy się zakupić chustę, Marcel niestety nauczony jest na rączkach....ale tylko mamusi:eek:
    No i wylicytowałam na all elastyczną Segal - מנשא מאיה
    Ale moje dziecko nie bardzo chce w niej byc wiazalam na wszystkie mozliwe sposoby, posiedzi chwilke i jest kwekanie, moze jak wyjdziemy w niej na dwor to bedzie lepiej

    Przepraszam za polskie znaki, ale czasami mi sie przegladarka sypie
     

Poleć forum