reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Ciąża a dentysta

reklama

Nocka

Sierpniowa mama'06 Mamusia Oliwki
Dołączył(a)
1 Marzec 2006
Postów
784
Miasto
Warszawa
mozesz.lepiej usunac niz mialoby sie rozniesc na inne zeby, a w ciazy baaaardzo psuja sie zeby.Najlepiej tez bedzie jak powiesz dentyscie o tym ze jestes w ciazy, on juz bedzie wiedzial co moze podac i ogolnie co robic.


Pozdrawiam
 

dorotka.1

doube mamy 06.07,09.10
Dołączył(a)
20 Grudzień 2006
Postów
7 297
Miasto
centrum pl
moze to juz musztarda po obiedzie ale przyszlym mamą ta informacja napewno się przyda,jestem dentystką i jestem w ciąży,są rózne szkoły ale najbardziej bezpieczny jest 2 trymestrm,w pierwszym ze względu na duze niebezpieczenstwo pewnych zabegów nie polecam wykonywać,w ostatnim również, z leczeniem ząbków polecam wstrzymać sie do drugiego trymestru,z ekstrakcjami rowniez polecam się wstrzymac,chyba że jest to silny ból ząbka lub ostry stan zapalny w postaci ropnia,oczywiscie pod żadnym pozorem nie wolno wykonywać rtg,kazda wizyta mimo wszystko powinna byc skonsultowana z ginekologiem,buziaczki:-)
 

baba.j.aga

Entuzjast(k)a
Dołączył(a)
5 Grudzień 2006
Postów
3 342
no to dorotka1 uspokoiłaś mnie...też wlasnie muszę się wybrać "(w pierwszym trymestrze wyleciały mi dwie pląby..I TO Z PRZODU:/) wstrzymałam się bo wydawało mi się ze w pierwszym znieczulenie jest bardzo ryzykowne (słusznie?)

to jako specjalistka ..podpowiedz jaki środek może być podany..zeby pozniej zanim dam sobie zrobić zastrzyk, miała pewność że nie zaszkodzą dzidzi
 

dorotka.1

doube mamy 06.07,09.10
Dołączył(a)
20 Grudzień 2006
Postów
7 297
Miasto
centrum pl
sama mam ten problem,i nie dam sobie zrobic ząbków bez znieczulenia,jutro mam wizytę u ginekologa i musze jeszcze to z nim skonsultowac,gdyz w przyszłym tyg siadam u mojj koleżanki w pracy na fotelu a sama nie chce podejmować decyzji o wyborze środka do znieczulenia gdyz pracuje w zawodzie dopiero 1,5 roku,buziaczki
 

dorotka.1

doube mamy 06.07,09.10
Dołączył(a)
20 Grudzień 2006
Postów
7 297
Miasto
centrum pl
po pierwsze najbardziej bezpieczny jest drugi trymestr,pierwszy i trzeci troszke mniej z tego co sie orientuje,a dzis konsultowałam to z moim ginekologiem,owszem że można leczyc ze znieczuleniem,ale bez środka obkurczającego naczynia kirwionośne,to po pierwsze,poza tym ja napisałam tak jak uważam ze jest najbezpieczniej dla mnie i dla mojej dzidzi,i z leczeniem wstrzymałam sie do drugiego trymestru,nikomu zle nie zycze ani nie odradzam chodzenia na wizyty kontrolne,poza tym napisałam ze są rozne szkoły i kazdy z robi tak jak uważa,buziaczki
 

Katarina2308

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Styczeń 2009
Postów
226
Miasto
Gliwice/Zabrze
Do 3 miesiąca należy wyleczyć wszystkie ubytki. Ale nawet w karcie ciąży dentysta musi wpisać że kontrola się odbyła.Oczywiście zdarzają się takie przypadki jak mój, że w 4 miesiącu zaczął mnie boleć ząb i leczę go już 2 miesiące, bo dentystka nie zgodziła się na wyrwanie.
 
reklama

Ritmusia

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
21 Listopad 2008
Postów
120
Po 3 miesiecu ciazy nie powinno sie stosowac zwyklej narkozy, gdyz moze to szkodzic dziecku. Wiele gabinetow stosuje narkoze wziewną, ktora jest drozsza, ale zupelnie nie szkodliwa.
 
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
J Zagrożona ciąża , a dentysta Potrzebuję porady 10
Paulina3 Czy to może być ciąża ? Dziwny okres opóźniony Staramy się 6
L Ciąża? Ciąża, poród, połóg 10
Asztart Strzelnica w ciąży Ciąża, poród, połóg 3
A Ciąża Potrzebuję porady 2
Ancynka Ciąża po wkładce mirena Ciąża, poród, połóg 7
B Ciąża Ciąża, poród, połóg 9
N Dwa pęcherzyki ciążowe Mamusie bliźniat, trojaczków i... 2
L Ile po spodziewanym okresie wyszedł wam pozytywny test? Staramy się 30
P Ciąża po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych Staramy się 7
A Ciąża czy urojenia Potrzebuję porady 7
A Ciąża czy urojenia Potrzebuję porady 2
Michalina1993 Ciąża 31tc i duże dziecko UK Potrzebuję porady 8
Malia204 Ciąża 5+2, pusty pęcherzyk Ciąża, poród, połóg 7
P Ciąża pozamaciczna Ciąża, poród, połóg 2
H Krwawienie implantacyjne? + kiedy test Potrzebuję porady 4
Curlykatjes Druga blada kreska. Chyba mam juz paranoje. Poradzzcie czy cos tu widac? Potrzebuję porady 21
S Ciąża Ciąża, poród, połóg 7
M Ból/skurcz/ kłucie pod żebrami na początku ciąży 11 tydzień Potrzebuję porady 3
K Ciąża - pierwsza wizyta u ginekologa Potrzebuję porady 5
J Jest szansa na dziecko? Staramy się 4
MarMi87 Wynik HCG a ciąża Potrzebuję porady 13
K Wolno bije serce dziecka Ciąża, poród, połóg 66
M Ciąża po aromku beta HCG Potrzebuję porady 18
Andzela1000 Ciąża Potrzebuję porady 73
B Brak okresu, test pozytywny Potrzebuję porady 2
J Atrofia a szansę na ciążę Staramy się 1
N USG i brak zarodka Ciąża, poród, połóg 23
I Swędzenie skóry brzucha w 3 trymestrze Potrzebuję porady 12
N Wywynieta szyjka macicy a ciąża Staramy się 5
M Plamienie, ciąża help Potrzebuję porady 5
K Leczona nadczynność i ciąża Potrzebuję porady 2
S Ciąża Ciąża, poród, połóg 2
M Czy to możliwe, że mogłam zajść w ciążę a miałam później słaby okres? Ciąża, poród, połóg 14
J Pierwsza ciąża, a druga. Ciąża, poród, połóg 4
P Ciąża? Potrzebuję porady 12
martynaa9999 Objawy ciąży Ciąża, poród, połóg 6
Didi96 Czy ktoras z pań miała tak przy staraniu sie o dz8eck Potrzebuję porady 2
G Ciąża po poronieniu, Parens Rzeszów Ciąża po poronieniu 2
N Czy to była owulacja w 5dc? Staramy się 10
S Brak okresu przy nieregularnych miesiączkach, testy negatywne. Potrzebuję porady 5
A Ciąża w 4 tygodniu Ciąża po poronieniu 5
J Karmienie kp a ciąża Potrzebuję porady 7
A Ciąża a obliczanie nowej podstawy L4 Porady prawnika 0
Wakacje Mdłości Potrzebuję porady 5
M Czy to może być ciąża Potrzebuję porady 3
PySiak_25 Ciąża, pomocy. Potrzebuję porady 3
A Jakie były wasze pierwsze objawy ciąży? Staramy się 16
kasiuula45 Czy to ciąża? Potrzebuję porady 10
M Czy to ciaza Staramy się 30

Podobne tematy

Do góry