reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Ciąża i studia

Wszystko zależy od tego jak będziesz się czuć i na ile zdrowie Ci pozwoli. U mnie ze względu na to, że wszystko przebiega do tej pory książkowo studiuję dziennie na kierunku medycznym. Termin mam na 15 stycznia. Ważne żeby być pod stałą obserwacją dobrego lekarza, dbać o to, żeby w miarę się wysypiać, dobrze odżywiać, jakoś radzić sobie ze stresem i w razie co umieć sobie odpuścić. Nie ma nic ważniejszego od Waszego zdrowia.
Dobrze, że końcówka ciąży przypada Ci na czerwiec, gdzie ewentualne zaległe egzaminy będziesz mogła pozdawać sobie we wrześniu.
 
reklama
Studiowałam dziennie pedagogikę gdy zaszłam w ciąże. Licencjat obroniłam w 5 miesiącu :) od października zaczęłam we Wrocławiu mgr ale już zaocznie. 29 października byłam na ostatnim zjeździe na cały weekend a 13.11 urodził się synek. Pod koniec listopada znów już byłam na uczelni;) wszystko się da. Lepiej teraz niż robić przerwy.


Wysłane z iPhone za pomocą Forum BabyBoom
 
Cześć Wam!:)
Jestem w 17 tygodniu ciąży i studiuję dziennie. Jestem już na trzecim roku, czyli obecnie 5ty semestr, został mi ten do końca + 2 ostatnie. Ten dokończę bez problemu, sesja na początku lutego. Dobrze się czuję, chodzę cały czas na zajęcia.