reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

ciąża + staż nauczycielski + urop zdrowotny

Dołączył(a)
19 Styczeń 2012
Postów
4
Witam.

Jestem nauczycielem stażystą. Z pracodawcą zawarłam umowę na czas określony od 01.09.2011 do 30.08.2012. Obecnie jestem w ciąży. Moje pytanie brzmi: jaki czas mogę przebywać na urlopie zdrowotnym w przeciągu stażu żeby go zaliczyć? W Karcie Nauczyciela wyczytałam:

"Art.9d.
5. [FONT=&quot]W przypadku nieobecności [/FONT][FONT=&quot]nauczyciela w pracy z powodu czasowej niezdolności do pracy wskutek choroby, zwolnienia z obowiązku świadczenia pracy lub urlopu innego niż urlop wypoczynkowy, trwającej nieprzerwanie dłużej niż miesiąc, staż ulega przedłużeniu o czas trwania tej nieobecności. W przypadku nieobecności dłuższej niż rok nauczyciel obowiązany jest do ponownego odbycia stażu w pełnym wymiarze.[/FONT]"

Co znaczy niezdolność do pracy trwająca nieprzerwanie dłużej niż miesiąc? Czy mogę przebywać na zwolnieniu zdrowotnym dłużej niż 30 dni w przeciągu 9 miesięcy stażu, z tzw. przerwami?

Czy przysługują mi dni opieki rodzicielskiej?

Pozdrawiam
 
reklama
Jestem nauczycielem stażystą. Z pracodawcą zawarłam umowę na czas określony od 01.09.2011 do 30.08.2012. Obecnie jestem w ciąży. Moje pytanie brzmi: jaki czas mogę przebywać na urlopie zdrowotnym w przeciągu stażu żeby go zaliczyć? W Karcie Nauczyciela wyczytałam: