reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Nacięcie krocza, czy cesarskie cięcie - oba zabiegi pozostawiają blizny. Czy ktoś ci powiedział w jaki sposób o nie zadbać, żeby po wygojeniu nie sprawiały ci dyskomfortu? Fizjoterapeutka Agata Skoworodko opowiada , czym są blizny, jak wygląda proces gojenia i jak możemy sobie pomóc, żeby je uelastycznić. Obejrzyj wywiad i podziel się swoim doświadczniem.

    A teraz coś totalnie babyboomowego. Jedna z naszych użytkowniczek pisze bardzo kobiecą książkę. Gorąco zapraszam do czytania i komentowania. Pomożesz się jej rozwinąć, podzielisz uwagami, słowami wsparcia? Przeczytaj

reklama

Ciężarówki z nerwicą

asiakasia90

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Październik 2018
Postów
263
Rozwiązania
0
Ja mam kurczę problem... Od tygodnia tak mnie męczą drżenia, duszności i "niepokój" w klatce piersiowej, że to powoli robi się masakra. Psychicznie niby lepiej, za to wysiadam fizycznie... :( Do tego skaczące tętno do 125... Któraś z Was wie może po jakim czasie powinny minąć skutki uboczne podczas przyjmowania sertraliny? Bo nie mam żadnych nowych leków, więc to raczej musi być z tym związane. Dawkę 50mg biorę 3 tygodnie... wcześniej 25 przez 2 tygodnie
Ja bez przyjmowania leku mam takie tętno. Myślę, że to niekoniecznie musi być od leku. W ciąży ginekolog mówił że u kobiety takie tętno jest normalne. Staraj się nie nakręcać, jeśli nie musisz to nie mierz ciśnienia, bo to może tylko powodować stres. Ja przed ciążą brałam zoloft i dla mnie dawka 50 mg była za mała, może stąd te objawy? Najlepiej jakbyś skonsultowała się z psychiatrą, może zmieni Ci lek? Albo dawkę?
 
reklama

alka877

Aktywna w BB
Dołączył(a)
7 Lipiec 2019
Postów
92
Rozwiązania
0
Ja bez przyjmowania leku mam takie tętno. Myślę, że to niekoniecznie musi być od leku. W ciąży ginekolog mówił że u kobiety takie tętno jest normalne. Staraj się nie nakręcać, jeśli nie musisz to nie mierz ciśnienia, bo to może tylko powodować stres. Ja przed ciążą brałam zoloft i dla mnie dawka 50 mg była za mała, może stąd te objawy? Najlepiej jakbyś skonsultowała się z psychiatrą, może zmieni Ci lek? Albo dawkę?
Mam wizytę w przyszły piątek, mam nadzieję, że jakoś dam radę. Ciśnienie muszę mierzyć 6 razy dziennie ze względu na nadciśnienie... :( Mi właśnie odkąd zaczęłam brać setaloft tętno się uspokoiło, a teraz skacze jak szalone. Najgorsze to drżenie i duszności :( boję się o Małą
 

asiakasia90

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Październik 2018
Postów
263
Rozwiązania
0
Mam wizytę w przyszły piątek, mam nadzieję, że jakoś dam radę. Ciśnienie muszę mierzyć 6 razy dziennie ze względu na nadciśnienie... :( Mi właśnie odkąd zaczęłam brać setaloft tętno się uspokoiło, a teraz skacze jak szalone. Najgorsze to drżenie i duszności :( boję się o Małą
Kochana nie bój się, bo to siedzi tylko w Twojej głowie. Wiem, że ciężko w to uwierzyć i ja mam z tym problemem, ale to prawda. A bierzesz coś doraźnie?
 

bzikula1

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Grudzień 2018
Postów
167
Rozwiązania
0
Dziewczyny, pomożecie?
Jutro miną 3 tygodnie odkąd biorę Setaloft w dawce 50,mg (wcześniej 2 tygodnie 25mg). Występują u mnie ponownie drżenia, szczególnie odczuwam w klatce piersiowej, ale też brzuchu, rękach :/. Po jakim czasie to powinno minąć? Nie zaszkodzi to Młodej w brzuchu? Kurczę tak mnie to irytuje. Myślałam, że to może być objaw odstawienia relanium, ale jednak nie...
Hej ja przy każdym zwiększaniu dawki miałam nasilanie się objawów.... Pełne nasycenie organizmu to do 6 tygodni.... Ja zaczynałam od 50... A skończyłam na 125.... Każdy organizm inaczej reaguje... A hormony też robią swoje...
 

alka877

Aktywna w BB
Dołączył(a)
7 Lipiec 2019
Postów
92
Rozwiązania
0
Ja biorę relanium od początku ciąży, teraz schodziłam z dawki... Zostałam przy 2,5mg. Niedługo mam odstawić całość. Kurczę myślałam, że będzie lepiej, a tu co chwilę coś. :(
 

alka877

Aktywna w BB
Dołączył(a)
7 Lipiec 2019
Postów
92
Rozwiązania
0
Ja nie mogę :( wczoraj miałam taki atak paniki, bo mój mąż miał jechać w delegację :(. Ciśnienie urosło do 146/98, na szczęście po Dopegycie trochę spadło. Boję się, że zaszkodziłam małej :( jestem nie do życia...
 
reklama

bzikula1

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Grudzień 2018
Postów
167
Rozwiązania
0
Ja nie mogę :( wczoraj miałam taki atak paniki, bo mój mąż miał jechać w delegację :(. Ciśnienie urosło do 146/98, na szczęście po Dopegycie trochę spadło. Boję się, że zaszkodziłam małej :( jestem nie do życia...
Musisz sobie znaleźć jakieś zajęcie.... Wiem że nic wtedy nie interesuje ale na siłę.. Ja zaczęłam haftować... Uspokaja i zajmuje myślenie... Ja doraźnie brałam hydroxycyne bo relanium na mnie nie działa....
received_806778829663309.jpeg
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Test

Brzuszek dziecka potrzebuje pomocy? Sprawdź Eva/Qu Bambini

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/10/2019

Konkurs

Wygraj zestawy od Pampers! Konkurs fotograficzny - To już umiem!

Zgłoszenia przyjmujemy do 24/09/2019

Konkurs

Konkurs: Mój czas na sok, moja chwila na sok

Zgłoszenia przyjmujemy do 23/09/2019

Nowe pytania

Do góry