reklama

co komu na święta...?

Temat na forum 'Dzieci urodzone w sierpniu 2006r.' rozpoczęty przez ewa_ll, 5 Grudzień 2006.

  1. ewa_ll

    ewa_ll Mama Julci i Oleńki-:)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    dziewczynki zakładam ten wątek, abyśmy mogły się między sobą podzielić pomysłami na prezenty dla najbliższych:-)
    i od razu zadam pytanko- co możnaby kupic 9- latkowi:confused: aaa.... i jakie macie pomysły na prezenty dla swoich małych łobuziaków:confused:
    ja szczerze mówiąc jeste jeszcze w lesie- ani jednego pomysłu... i ani jednego prezentu...:zawstydzona/y:
     
  2. ollesia

    ollesia mama Krecików

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ewa, fajny watek!

    Ja szukam pomyslu na prezenty dla dziewczynek w wieku 3,5 i 10 lat...

    A dla 9-latka to moze jakas gre? My kupilismy naszej 10-latce w zeszlym roku malego bilarda (i jeszcze jakes gry tam byly, bo ten stolik mozna bylo przerobic na kilka gier).
     
  3. reklama
  4. redaktorka

    redaktorka MAMA BAMBOOCHA

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Hej! ja obstawiam zawsze dla takich dzieciaków za prezentami edukacyjnymi, książka, gra. W zeszłym roku swojej chrzesnicy (5lat),ktora wszysko juz miala, kupiłam starego jak świat "chińczyka" i sie sprawdziło mała była zachwycona i cała rodzinka mogla grac razem:-) Swojemu maluchowi myśle aby kupic na pierwsze swieta duuzą bombkę, która mam nadzieje przetrwa az moja corka bedzie ją mogl podarowac swojej córce:-)
     
  5. bedyta

    bedyta Sierpniowa mama'06

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ewa mój 9-latek uwielbia czytać książki:-D , jest dość dobry wybór książek dla chłopców: Karolki, Harry potter, Narnia, czy przygody Tomka...
    a druga jego "miłość" to roboty bionicle, ma już chyba z 30... mam nadzieje że coś Ci podpowiedziałam:-D
    dla Ali jakoś nie mam jeszcze pomysłu, pewnie jakąś pozytywkę dostanie...:-D
     
  6. ewa_ll

    ewa_ll Mama Julci i Oleńki-:)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    wczoraj wieczorem wybraliśmy sie z P. do CH i zakupiliśmy już kilka prezentów:
    • dla siostry i szwagierki zestawy kosmetyków olay
    • dla brata i 2 szwagrów zestawy old spice
    • dla teściowej srebrną broszkę
    • dla teścia zestaw przyrządów do wina
    • dla rodziców- jeszcze nie kupiłam - ale wymyśliłam - cieplutki koc z owczej wełny
    • 9-letniemu chrześniakowi kupimy zegarek
    nie mam pomysłu jeszcze na prezent dla naszej córci:szok::szok:

    ooo... a my z P. sprawimy sobie sobie wspólny prezent w postaci nowego wyrka:)
     
  7. Majka01

    Majka01 Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja kupiłam 9 - latkom po gierce ATTACHER FIGHTING GAME
    dla 6 - latka zestaw do malowania (kredki długopisy, kolorowanki)
    Dla 9 - latki Puzzle Ball
    Dla swojej mamy krem na noc
    Dla mojej małej karuzelę z pozytywką zamknieta w tami bąku
    Nie mam jeszcze prazentów dla teściowej i dla mojego ukochanego.
    Dla teścia kupię książkę i jakiś pasek do spodni.
    Podpowiedzcie co dla teściowej można (teściowa nie używa perfum ani żadnych kosmetyków oprócz kremu a ma do w zapasie pprzynajmniej na rok, co do ubrań ma specyficzny gust także napewno w niego nie trafię)
    No i jakieś pomysły może na prezent dla ukochanego ?
     
  8. ollesia

    ollesia mama Krecików

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Przypomnialo mi sie, jak kiedys kupilam 8-, czy 9-latce takie farbki, ktorymi maluje sie na folii, a jak zaschna, to robi sie z tego taki gumowy obrazek. Mozna go przykleic np. na szybe.

    Dla tesciowej proponuje skorzane rekawiczki (tylko musisz jej w jakies zajrzec, jaki nosi rozmiar ;-) ). Rekawiczki nosi kazdy...
     
  9. ewa_ll

    ewa_ll Mama Julci i Oleńki-:)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ja dziś swojemu 9-letniemu chrześniakowi kupiłam edukacyjną grę komputerową "poznaj świat" zalecaną przez men... natomiast dla dziewczynek widziałam takie fajne zestawy do robienia biżuteri... gdybym miała chrześnice to napewno bym jej to kupiła:-)
     
  10. reklama
  11. Majka01

    Majka01 Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ollesia fantastyczny pomysł. Z tego moja wybreda teściowa pewnie będzie zadowolona :) Dzieki wielkie bo głowiłam się już nad tym sporo czasu.
     
  12. dominique.p

    dominique.p Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    A ja mojej "teściowej" na Swięta najchętniej kupiłabym to
    [​IMG]

    ale wtedy P. by mnie chyba "prześwięcił":evil::evil:, a poza tym szkoda kasy:-p
     

Poleć forum