reklama
  1. Specjalnie z myślą o naszych przyszłych babyboomowych mamusiach przygotowaliśmy konkurs brzuszkowy. Bardzo nam zależy, żeby do testów i konkursów zaangażować naszą społeczność i dlatego najbliższe działania zadedykowaliśmy właśnie Wam <3 W końcu BB Mamy są najfajniejsze. Sama nią jestem, to dobrze wiem:) Pozdrawiam i zapraszam do konkursu KONKURS ania ślusarczyk (aniaslu)
    Zamknij powiadomienie

Czerwcowe mamy 2017

Temat na forum 'Czerwcowe mamy 2017' rozpoczęty przez Kum, 27 Wrzesień 2016.

  1. melomanka

    melomanka Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Dziewczyny wizytujace i te w szpitalu- trzymam kciuki, zeby wszystko bylo okey!
    Kurcze nie pamietam od ktorego tygodnia w poprzedniej ciazy mialam co tydzien ktg robione...

    Napisane na SM-G531F w aplikacji Forum BabyBoom
     
  2. Biedronka84

    Biedronka84 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Emkamat bardzo się cieszę,że wszystko w porządku:) Miałam podobną sytuację na pierwszych prenatalnych , gdzie lekarz twierdził,że serduszko za wolno :(

    Ja mam wizytę 25 kwietnia .
     
  3. reklama
  4. Monya81

    Monya81 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    2 razy dziennie po 1 tabletce. Nie pamietam ile jedna tabletka ma. Dostałam luteinę ze względu na niewydolność szyjki przy pierwszej ciąży, żeby nas nic nie zaskoczyło za tydzien czy 2.
     
  5. melomanka

    melomanka Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja na jednym ktg tez mialam sytuacje, ze tetno momentami spadalo troche. Moze byc wlasnie tak, ze z pepowina cos maluch wyczynia. Moj np urodzil sie owiniety, wiec moze to przez to?

    Napisane na SM-G531F w aplikacji Forum BabyBoom
     
  6. Kitya

    Kitya Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Już wróciłam do domu syn cały czas jest synem i super rośnie. Nadgonił ten tydzień który był do tej pory do tyłu. Czyli mamy 31 tydzień wg usg i miesiączki. Waży 1760 g i ułożony jest główko. Podczas usg się wiercił wiec taki z niego leniuszek albo mój stres na niego wpłyną wcześniej.

    [​IMG]
     
  7. Seite

    Seite Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Cześć dziewczyny u nas wszystko ok. We wtorek miałam USG, z małą wszystko ok, waży 1650 g, ułożona jest główką do dołu. Lekarz się śmiał, że wyciąga nogi jak modelka tak nogi pokazywała ;) Od wczoraj jakos nie mogę znaleźć wygodnej pozycji do siedzenia, a o spaniu już nie wspominam.
     
  8. emkamat10

    emkamat10 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    33+3
     
  9. Anusiek1508

    Anusiek1508 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Chwile mnie nie bylo, a tu sie tyle dzieje. Gratuluje udanych wizyt, duze te Wasze dzidziolki Ciekawe ile moja juz ma Enkomat, dobrze, ze wszystko pozytywnie sie skonczylo uffff. Dziewczyny "szpitalne" caly czas trzymam za Was kciuki

    Jeszcze 7 dni i bede miala na wszystko wiecej czasu, bo tylko tyle zostalo do mojego zwolnienia :) Odliczam juz. Wiecie co mi sie juz marzy? To pranie i prasowanie ciuszkow, napatrzylam sie na wasze prace i tez juz chce 29 kwietnia zaczynam

    [​IMG]
     
  10. reklama
  11. Arya88

    Arya88 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Hej. Jestem po badaniach. Ogólnie to nie chce nawet komentować kompetencji rezydentki, która robiła mi usg bo jej komentarze i zagubienie mnie dobiły po 4h czekania....
    Z jej pomiarów wynika, że Marcel wazy niecałe 1900g czyli w 9 dni przybrał ponad 600g (co oczywiście jest niemożliwe swoją droga heh) i wychodzi na 50centyl. Natomiast brzuch dalej mniejszy w stosunku do główki tak jak był. Za 2tyg. kontrola znowu...


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Monya81

    Monya81 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    No to jednak gigant :)
     

Poleć forum