reklama

Czerwone krostki na pupci. Ratunku!!!

Temat na forum 'Zdrowie' rozpoczęty przez pepsicOLA, 30 Styczeń 2011.

  1. pepsicOLA

    pepsicOLA Fanka BB :)

    Moja córeczka dostała wczoraj na wargach sromowych, wokół nich i na pośladkach czerwonych krostek. Wątpię by było to od pieluszki bo cały czas używamy tych samych i nigdy nie było problemów. Czy mogła np.przeleżeć za długo z kupką? Zauważyłam też, że woli zasypiać i spać na brzuszku. Jutro idę do pediatry. A macie może jakieś pomysły co to może być?
     
  2. Kamiśka :)

    Kamiśka :) Moderator

    Bardzo możliwe że to od kupki, po prostu odparzenie, a może dałaś jej coś nowego do jedzonka? zmieniło się ph moczu i kału, to też może podrażniać.
     
  3. reklama
  4. zyta

    zyta Gość

    pepsicOLA byc moze to odparzenie lub infekcja grzybicza.Najlepiej jak piszesz idz do lekarza,on zobaczy to.
     
  5. Coyote

    Coyote Mama Gracjana i Mateusza!

    Moj dostaje takie krostki przy zabkowaniu kiedy kupka jest rzadka a wiadomo jak sie ma rozwolnienie to pupa piecze a co dopiero takiego malucha który lezy i parzy sie w pieluszcze, u nas sprawdził sie Alantan Plus w maści.
     
  6. wampi

    wampi ..::..::..::..

    Pewnie to odparzenie, ale jeśli chcesz możesz pokazać te krostki pediatrze, jeśli to odparzenie, to może ci wypisać receptę na specjalną maść na odparzenia. My na odparzenia stosujemy Alantan Plus krem lub maść, przy córci używałam Linomagu, ale na synka nie działa, w ekstremalnych sytuacjach, kiedy odparzenie nie chce długo zniknąć używam Tormentiolu (wiele mam na samą wzmiankę o nim panikuje, że nie nadaje się dla dzieci, ale w mojej rodzinie sprawdza się on od wielu lat, poleciła go mojej mamie lekarka, gdyż jako dziecko miałam często odparzenia... później kilkoro innych dzieciaczków w mojej rodzinie miało z nim styczność i nic się nikomu nie stało).
     
  7. pepsicOLA

    pepsicOLA Fanka BB :)

    To już wszystko wiem.
    Mała przyjmuje Augmentin - antybiotyk bo ma zapalenie gardła. To od tego. tak przynajmniej powiedziała pediatra. Mam smarować pumifucortem.
    Dzięki. :)
     
  8. wampi

    wampi ..::..::..::..

    To bardzo możliwe, że od antybiotyku. Mój synek też ostatnio dostawał ten antybiotyk i miał zaczerwienioną pupcię przez czas brania antybiotyku. Ogólnie przy antybiotykach dzieciaczkom trzeba częściej niż zwykle zmieniać pieluszki, bo mocz bardziej niż zwykle obszczypuje skórę na pupci.
     

Poleć forum