reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czy faktycznie puste jajo

Dołączył(a)
29 Listopad 2016
Postów
6
Witam

mam 2 dzieci i aktualnie jestem w ciąży, niestety lekarz powiedział, że to tylko puste jajo , ale po kolei.

Ostatnia miesiączka 12 października 2016 roku. Cykle nieregularne ale średnio można przyjąć 28 dni (było nawet 32 dni a najkrótszy 24 dni).
13 listopada zrobiłam 3 testy, które pokazały 2 kreski - fakt, trochę czekałam aż się ta druga kreska pojawiła.
14 listopada, lekarz powiedział, że jest jajo płodowe, wielkość 4 mm i odpowiada ciąży 3 tygodniowej.
22 listopada hcg wyszło 2050.
23 listopada lekarz powiedział, że ma słabą maszynę i nie widzi nic oprócz jaja.
24 listopada - na już dobrej maszynie i u dobrego lekarza- dostałam info, że jest to 6 tyd i 1 dzień ciąży wg OM oraz a opis jest taki (po usg dopochowym):
"GS 9 mm, jajnik prawy z ciałkiem żółtym, o wymiarach 41x33 mm, lewy o wymiarach 28x18 - bez patologii.
Obraz usg może odpowiadać wczesnej ciąży wewnątrzmacicznej lub pustemu jaju płodowemu. Konieczna kontrola USG za 10-14dni"

Lekarka powiedziała, że na ciąże nie ma co już liczyć na 100% tym razem i żebym nie robiła sobie nadziei i nawet nie dała już skierowania na HCG, ale muszę iść jeszcze na drugie usg aby później iść do lekarza z 2 potwierdzeniami.

proszę poradźcie o co chodzi

pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:
reklama