reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Tego nie możesz przegapić!

    Marzysz o własnej marce, o otworzeniu firmy? Wpadaj 8.03 o godz.10:30. Daria opowie, jak zacząć myśleć o produkcie? Jak stworzyła markę Clochee i jak udaje jej sie łączyć macierzyństwo z prowadzeniem firmy. Będzie czas na wasze pytania! Zapraszam serdecznie.

    Jeśli masz sposoby na kolki i ból brzuszka maluszka, nie przegap konkursu Vivomixx. Wygraj zakupy!

    Pozdrawiam Anna Ślusarczyk
reklama

czy gdy śpi to się rozkopuje

monika1313m

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Czerwiec 2005
Postów
388
dziewczyny czy i wasze dzieci we śnie się strasznie rozkopuja moj 14,5 miesiąca prawie od urodzenia jak juz niebył hihi petany to rozkopuje się niemoze spać jak jest przykryty od razu fajt fajt nowami i jest na kołdrze nawet jak jest zimno w pokoju mogłabym go sto razy przykrywać a za chwilkę jest rozkopany
 
reklama
I

Ivonek

Gość
Monika ja tez tak mam ze swoja corcia :) Nie da sie nakryc łobuzica.Gdy tylko ja nakryje wystarcza dwie minuty i Julcia lezy na koldrze kompletnie rozkryta :D Zauwazylam, ze jak ma rozkryte stopki, ale nakryje jej plecki i pupe, to tak jeszcze moze byc,ale jak tylko nakryje jej stopy, zaraz protestuje.Wiec przestalam sie juz z nia "spierac" i robie tak jak ona lubi...A poza tym ona jest dzieckiem,ktoremu chyba zawsze jest cieplo :)
 

Liriel

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Kwiecień 2005
Postów
1 029
Moja Julia nie dość, że skopywała kołderkę, to jeszcze ma zwyczaj spania w poprzek łóżeczka. Parę razy jej główka znalazła się pod kołderką, na szczęście byłam w pobliżu i nic się nie stało, bo ją zaraz odkryłam. Dlatego zrezygnowałam z kołderki na rzecz cieplejszej piżamki i niczym nie przykrywam Julci.
 

idzia

mama: X 2000; IV 2006
Dołączył(a)
6 Maj 2005
Postów
5 714
Miasto
Gdańsk
mój Michał do tej pory potrafi sie niezłe rozkopać - ale jak był Mały to przechodził samego siebie - rozkopany - lezący na kordle w poprzek łóżka ... ;D masakra ...
 

monika1313m

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Czerwiec 2005
Postów
388
to widzę ze w poprzek nietylko spi moj Kacper inne tez a kiedy im to przejdzie Kacper robi się coraz dłuzszy  a łóżko nierosnie hihihi ja czasami to juz na kancie spie
 

moniaa_

Mama 2004 i 2009
Dołączył(a)
10 Listopad 2004
Postów
1 093
Miasto
Bruxelles
moja mała również się rozkopuje.. ona ogólnie lubi jak jest chłodno w pokoju. Śpi w najróżniejszych pozycjach :D potrafi w nocy oblecieć wszystkie strony i kąty łóżeczka ;D
 

SIABA

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Marzec 2005
Postów
660
DOPISUJĘ SIE DO PAŹDZIERNIKÓWEK :) Mati nie dosyć że śpi w poprzek w nocy popłakuje bo sie obija albo zablokuję w szczebelkach na dodatek notorycznie się odkrywa. I absolutnie nie moge go przykryc jak zasypia bo się wkurza i zrywa kołdrę z siebie.

Pozdrawiam
 
reklama
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
I Zimny karczek, gdy śpi! Spanie 1
L Gdy dzieci chorują, mama fiksuje. Potrzebuję porady 6
R Co teraz gdy sa dwie ciaze.. Potrzebuję porady 12
olgatu 12 miesięczne dziecko zasypia przy piersi. Jak odstawić gdy nie chce mleka z butelki i nie potrafi samo zasnąć?:( Potrzebuję porady 10
Inka_89 Co gdy nie chce karmić piersia BB położna radzi mamom 127
nafoczka A gdy już nam się UDA.... :D Ciąża po poronieniu 6
D Tak bardzo boli gdy Ona cierpi w samotnosci. Porady prawnika 0
D Odstawienie od piersi 8 mieisęcy gdy nie chce smoczka Niemowlaki 1
L4dY-bIrd Pozytywnie o Porodzie WROCŁAW "Gdy poród nie przebiega zgodnie z planem" 24.10. 17:30 Ogłoszenia - Dolny Śląsk 1
E Gdy mąż nie chce seksu... Rozmowy o seksie 105
czarna76 Uregulowanie spotkan z dziećmi gdy ojciec za granicą Porady prawnika 6
E Zmęczenie materiału-gdy macierzyństwo przestaje cieszyć-przyczyna?...POMOCY!!!!!! Zwierzenia 4
T co robić gdy u 5 cio latak migdalki dokuczają... Przedszkolaki 6
E Gdy dziecko bije inne dzieci-juz nie wiem co robic.. Przedszkolaki 3
99Kasia Sama mama - gdy ojciec chce, ale nie może widywać się z dziećmi Archiwum Samodzielnych rodziców 4
anuszkale Reakcje waszych pociech gdy wracacie do domu-15 miesieczne dziecko Roczniaki i dwulatki 6
N Samotne wychowywanie dzieci gdy mąż za granicą Trójmiasto 3
A sciagniecie zaleglosci alimentacyjnej, gdy dziecko mieszka za granica Porady prawnika 1
S Co robić gdy cierpliwość się kończy a melisy się nie lubi...czyli bunt,bunt !!! Roczniaki i dwulatki 24
KamilaLublin Gdy pojawia się młodsze rodzeństwo... Dzieci urodzone w czerwcu 2012 32
tentine Gdy umowa na czas określony kończy się po terminie porodu Porady prawnika 1
N 2 dni na dziecko - czy może wziąśc tata gdy mama jest na wychowawczym Porady prawnika 1
I Gdy dziecko nie je warzyw ? Żywienie dzieci - porady 6
martolinka Gdy pojawia się rodzeństwo... Dzieci urodzone w kwietniu 2012 109
M Gdy dziecko boi się dentysty? Zdrowe dziecko 20
masebi gdy coś znika w przedszkolu Przedszkola 3
Sisi89 Roczne dziecko krztusi sie kazdym łykiem gdy daje mu wode, sok itd. POMOCY! Żywienie dzieci - porady 11
Mistres gdy w ciąży kończy mi się umowa Porady prawnika 1
J Prawa ojca gdy nie płaci alimentów. Porady prawnika 1
E gdy adres biologicznego ojca jest nieznany Porady prawnika 4
magda19lenka Gdy babcia wychodzi za mąż ... Relacje rodzinne 15
I Gdy inne dziecko popycha lub szturcha nasze dziecko! Roczniaki i dwulatki 13
M Nazwisko i prawa rodzicielskie ( gdy matka nie ma ukończonych 18 lat) Młodziutkie mamy 15
M oddanie dziecka pod opiekę rodziny zastępczej, gdy ojciec jest nieznany. Porady prawnika 1
aasica Co zrobic gdy pracodawca unika podpisu Porady prawnika 3
arica Co jeść, gdy się karmi.. Dzieci urodzone w czerwcu 2010 65
J ustalenie ojcostwa gdy ojciec przebywa za granicą Porady prawnika 1
S ..Gdy dzidziuś płacze.. jak się domyśleć co mu dolega?? Dzieci urodzone w lutym 2010 21
DoubleFantasy gdy dziecko niechce pić mleka w dzień!!! Żywienie 10
Purchawka Gdy do szpitala czas... czyli co pakujemy w walizy na wycieczkę porodową!:) Archiwum mam grudniowych 7
paaulisia20 w co sie bawić gdy smutno i szaro na zawnątrz? Roczniaki i dwulatki 15
G Gdy dziecko nie chce pić z butli :( Żywienie 21
mamaBartoszka w co się bawić, gdy pada deszcz? Początek szkoły 22
A jak to jest gdy maz/chłopak kończy w Was? Rozmowy o seksie 84
Różyczka75 Gdy niemowlak nie chce jeść Zdrowie 403
D Co robić gdy dziecko w nocy siada przez sen? Spanie 13
I Gdy dziecko nie chce mleczka Żywienie 23
R gdy kolega bije... Przedszkolaki 4
K Zobacz co się dzieje gdy dziecko nie jest zapięte w foteliku Roczniaki i dwulatki 14
Patri Co jeść a czego nie gdy karmi się piersią? Dzieci urodzone w lutym 2007 868

Podobne tematy

Do góry