reklama

Czy są może przyszłe mamy z terminem na lato 2017?

Dołączył(a)
11 Styczeń 2017
Postów
13
Rozwiązania
0
Witam, mam na imię Magda i oczekuję właśnie swojego pierwszego dzidziusia. Termin porodu mam na 19.07. Może są obecne przyszłe mamy z podobnym terminem. Jeśli tak to chętnie wymienię się doświadczeniami z Wami. Jest to moja pierwsza ciąża więc mam mnóstwo obaw i wątpliwości. Serdecznie Was zachęcam :-)
 
reklama

anntryb

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Grudzień 2016
Postów
2 600
Rozwiązania
0
Mam termin miesiąc po Tobie :) gdzie chodzisz do lekarza ?
 
Dołączył(a)
11 Styczeń 2017
Postów
13
Rozwiązania
0
Hej,
fajnie, że napisałaś. Ja chodzę do dr Niedzielskiego, po prostu był wcześniej moim ginekologiem byłam zadowolona i tak już zostało ☺ A Ty? I w ogóle czy też masz mdłości? bo ja męczę się przeokrutnie...
 

anntryb

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Grudzień 2016
Postów
2 600
Rozwiązania
0
Ja chodzę prywatnie do Hahs, tak mdłości cały czas mi dokuczają, nie chce mi się nic jeść, dopiero wieczorem łapię małe chęci :p Mam nadzieję, że szybko minie :) Jeśli chcesz pogadać z dziewczynami, które są na tym samym etapie co Ty więcej to tak jak wyżej Gosia napisała, do każdego miesiąc jest osobny temat, ja akurat czytam co tam w sierpniówkach się dzieje :) Znasz już płeć ?
 
Dołączył(a)
11 Styczeń 2017
Postów
13
Rozwiązania
0
Nie jeszcze nie ale już miałam pierwsze badanie prenatalne. Super doswiadczenie wszystko dokladnie widac☺ Ja bym bardzo chciala coś robić chodzić na spacery gotowac a tu sie nie da hehe. A jaki lekarz Cie prowadzi w hahsie?
 
Dołączył(a)
11 Styczeń 2017
Postów
13
Rozwiązania
0
Ja olanuje w zdrojach juz tam leżałam z innymi doleglowosciami i warunki sa bardzo dobre. No ale wiadomo tak naprawde jesli chodzi o poród to juz sprawa indywidualna bo mozna trafic na malo sympatycznego i empatycznego lekarza i polozne a miec nowoczeesny sprzet i standard w szpitalu do zdrojow mam najblizej i poza tym moj prowadzacy jest tam ordynatorem hehe. Juz sie nie moge doczekac az pojde za miesiac na kolejne usg i bedziecjuz pewnie widac płeć ☺ a mam takie kosmiczne pytanie czy mozna w ciazy farbowac włosy? Np. Henną bo farba to raczej nie?
 

anntryb

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Grudzień 2016
Postów
2 600
Rozwiązania
0
Wydaje mi się, że wszystko można jeżeli nie jest to zbyt silny środek, np. proponowane są farby bez amoniaku, bo wydzielają mniej szkodliwych zapachów, co do henny to nie mam pojęcia :)
 

pomyluna2

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
7 Luty 2017
Postów
32
Rozwiązania
0
Hej. Jestem z okolic Szczecina.. Termin 2 maja - chłopiec Eryk
 
reklama
Dołączył(a)
2 Marzec 2017
Postów
3
Rozwiązania
0
Cześć dziewczyny. Termin na 30 czerwca. Chłopiec. Włosy farbowane farbą bez amoniaku. No nie dajmy się zwariować...
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Zbudujmy coś razem. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Test

Przetestuj kołdrę obciążeniową Senso-Rex™

Zgłoszenia przyjmujemy do 26/05/2019

Konkurs

Sport&Fun. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Konkurs

Zagrajmy w coś! Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Nowe pytania

Do góry