reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czy szczoteczka elektryczna nadaje się dla 7-latka?

elizavietka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
20 Maj 2012
Postów
18
Chciałam się was poradzić w sprawie szczoteczek elektrycznych. Chcę kupić mojemu Kamilowi jego pierwszą szczoteczkę elektryczną, bo podobno "mamo wszyscy takie mają" i widzę, że teraz niechętnie myje zwykłą. Ja osobiście zawsze myłam zwykłą i do tej pory zęby mam własne :) Nie znam się na modelach więc bazuję na tym, co wyczytałam w internecie. Niektórzy straszą, że taka szczoteczka może zniszczyć dziecku szkliwo - w co osobiście mi się nie chce wierzyć, bo już dawno by ich nie sprzedawali. Wydatek nie jest wielki, myślałam o takiej ze Star Wars, bo byliśmy na tym w kinie i mu się spodobało: Szczoteczka Elektryczna ORAL-B D12 Kids Star Wars. Kochane jak to wygląda u was? Tak się nadaje, czy szukać czegoś innego? Czy ewentualnie 7-latkowi można kupić "normalną" szczoteczkę elektryczną, taką jak dla dorosłych?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
reklama