reklama

Czy tabletki moga opoznic swoje dzialanie?

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez ilovemyman, 12 Wrzesień 2014.

  1. ilovemyman

    ilovemyman Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Biore je juz 4 miesiace,lecz wczesniej nie zauwazylam zadnych zmian. Teraz troszke przytylam i wysypalo mnie na twarzy,szyi i dekolcie. Wszystkie kobiety co znam mialy te objawy na poczatku-czyli wtedy kiedy tabletki zaczely dzialac. Ponadto jestem nie do zniesienia jezeli chodzi o samopoczucie.
     
  2. zbuntowana

    zbuntowana Zaangażowana w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Zapytaj lekarza. Może powinnaś dostać inne.
     
  3. reklama
  4. Chardonay

    Chardonay

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Moje pierwsze tabletki (Yasminelle) nie przyniosły mi żadnych skutków ubocznych na początku.. Może jedynie spadek libido. Po ponad dwóch latach zaczęłam się jakoś dziwnie gorzej czuć: problemy trawienne. Ginekolog zmienił mi tabletki, wszystko ustąpiło. Teraz biorę Sidretella i jest ok. Po czasie twój organizm tez może przestać dobrze znosić tabletki.
     

Poleć forum