reklama

czy to ciąża? słabo widoczna druga kreska

reklama
Od
14 Marzec 2019
Postów
3
Odpowiedzi
0
#22
Hej dziewczyny, jestem tu nowa. Przepraszam jezeli był juz taki wątek nie mogłam znaleźć.
Mam pewien problem, otóż choruje na policystyczne jajniki. Lekarz powiedział mi na ostatnich badaniach, ze mam jakies 20 % szans na ciążę ( jeden jajnik cały w cystach, wogóle nie działa, drugi z kilkoma cystami) do tego mam z tego powodu straszne problemy z hormonami, zbyt duzo androstendionu przez co wypadają mi włosy. W zeszłym miesiącu podjęliśmy decyzje, ze nie ma na co czekac i zaczynamy sie starac bo mozemy nigdy sie nie doczekać. Dodam, ze ostatnio w pracy miałam gigantyczne stresy i jestem od kilku dni na l4, z czystej głupoty zrobiłam wczoraj test bo akurat przyszły z allegro, zamówilam sobie na zaś, moze sie kiedyś przydadzą. Pierwszy zrobiłam koło 11 przed południem wczoraj i co wyszło? lekko widoczna kreska - zgłupiałam, miało trwać miesiącami a nawet latami ... około 17 zrobiłam drugi - to samo. Dziś z porannego moczu znów lekko widoczna druga kreska. Możecie mi powiedzieć czy tak słabo widoczna kreska może oznaczać ciążę ? Powinnam iść na bete? nie wiem co robic ... zupełnie nie wierzyłam, ze sie uda za 1 razem ... Zobacz załącznik 950817
dodam, ze na dole wczoraj 16 po środku wczoraj 11 a na samej górze dziś rano ...
 
Od
12 Marzec 2019
Postów
6
Odpowiedzi
0
#24
Hej dziewczyny, odebrałam własnie drugi wynik z bety. Dodam dla porównania wynik 1 i drugi.
1. beta-HCG 88,620mIU/ml
2. beta-HCG 248,700mIU/ml

Drugie badanie równo co do godziny po 48h czy ten przyrost nie jest za duzy prawie 200%, a Wy mówiłyście coś o 66? Dzwoniłam do Ginekologa, mam wizytę na poniedziałek dopiero ...
 

Carenik

Fanka BB :)
Od
9 Grudzień 2018
Postów
537
Odpowiedzi
0
#25
Hej dziewczyny, odebrałam własnie drugi wynik z bety. Dodam dla porównania wynik 1 i drugi.
1. beta-HCG 88,620mIU/ml
2. beta-HCG 248,700mIU/ml

Drugie badanie równo co do godziny po 48h czy ten przyrost nie jest za duzy prawie 200%, a Wy mówiłyście coś o 66? Dzwoniłam do Ginekologa, mam wizytę na poniedziałek dopiero ...
66 to absolutne minimum! 200 to dobry bardzo :). Potem nieco zwolni.
 
Od
12 Marzec 2019
Postów
6
Odpowiedzi
0
#26
Czyli wszystkie gwiazdy na niebie, krzyczą do mnie będzie dzidzia :) Dziękuje dziewczyny za wszystkie odpowiedzi. Za cierpliwość i interpretację wyników to dla mnie taka niespodzianka i taki szok, że jeszcze nie powiedziałam mojemu partnerowi bo bałam się, że zapeszę.
Miłego dnia Wam wszystkim :*
Oczywiście po wizycie u gina mam nadzieje potwierdzę te wieści. Trzymam kciuki za nas wszystkie
 
reklama

Carenik

Fanka BB :)
Od
9 Grudzień 2018
Postów
537
Odpowiedzi
0
#27
Czyli wszystkie gwiazdy na niebie, krzyczą do mnie będzie dzidzia :) Dziękuje dziewczyny za wszystkie odpowiedzi. Za cierpliwość i interpretację wyników to dla mnie taka niespodzianka i taki szok, że jeszcze nie powiedziałam mojemu partnerowi bo bałam się, że zapeszę.
Miłego dnia Wam wszystkim :*
Oczywiście po wizycie u gina mam nadzieje potwierdzę te wieści. Trzymam kciuki za nas wszystkie
Zdrowka dla Ciebie i Maluszka!!!
 

Sambucus Kids

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Znajdź chwilę dla siebie – konkurs z Dove na Dzień Kobiet

Zgłoszenia przyjmujemy do 21/03/2019

Konkurs

"Moc uczuć". Walentynkowy konkurs dla przyszłych rodziców

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/03/2019

Test

Przetestuj laktator ręczny Akuku

Zgłoszenia przyjmujemy do 15/02/2019

Konkurs

Konkurs z marką Humana. Mali odkrywcy ruszają w świat

Zgłoszenia przyjmujemy do 03/03/2019

Nowe pytania

Do góry