reklama

Czy to może być allergia??

Temat na forum 'Dzieci urodzone w grudniu 2009' rozpoczęty przez AgataLena, 3 Luty 2011.

  1. AgataLena

    AgataLena Zaciekawiona BB

    Witam!
    Mam problem, u mojej corki jakies 5 dni temu zaczely sie pojawiac takie czerwone plamki na na wargach sromowych zewnetrznych, najpierw bylo ich kilka ale z dnia na dzien coraz wiecej i teraz sa cale czerwone, nic nie daje sudocrem ani krem na odparzenia.Teraz caly czas jest tak samo ani sie nie polepsza ani nie pogorsza ale widze ze ja to swedzi. Czy to moze byc allergia na cos? 2 tygonie temu brala antybiotyk bo byla chora, a ogolnie bierze codziennie zyrtec, singulair 4 i wziewy od jakis 2 miesiecy, bo ma stwierdzona astme wczesnodziecieca. Jest na Bebilonie Pepti 2 bo ma podejrzenie skazy białkowej. Nie je zadnego nabialu. Acha nic nowego jej niue dawalam do jedzienia ani do picia. Co o tym sadzicie?
     
  2. darole5397

    darole5397 Początkująca w BB

    Proszę spróbować maść Termentiol,moja siostrzenica miała taki sam problem i tę maść poleciła mamie położna i to pomogło.Należy posmarować cieniutką warstwą miejsca w których są plamki.Jeżeli to nie pomoże proszę zgłosić się do lekarza.Pozdrawiam serdecznie.
     
  3. reklama
  4. Iwonka1985

    Iwonka1985 Fanka BB :)

    to może być też jakiś rodzaj grzybicy, często spotykane po kuracjach antybiotykowych. Najlepiej idź do lekarza.
     
  5. Emilia1983

    Emilia1983 Fanka BB :)

    Idź do lekarza, on Ci powie co to jest. Moja Natalka miała aż takie owrzodzenia. lekarka dała lek do zrobienia i pomogło po 1 dniu :tak:, nic innego nie pomagało. Ten Termentiol co pisała darole jest chyba na receptę. Więc i tak musisz pójść.
     
  6. Mama Stacha

    Mama Stacha &Franka&Janka

    Moim zdaniem to ewidentnie infekcja narządów rodnych spowodowana antybiotykiem (to bardzo częste), prawdopodobnie grzybicza lub jakaś drożdżakowa. By ulżyć proponuję smarowanie Clotrimazolum lub Pimafucort, oczywiście wizyta u lekarza też wskazana - Pimafucort chyba jest na receptę. Za to Tormentiol odradzam, na to co podejrzewam nie pomoże z jest bardzo silny i mógłby jakąś krzywdę wyrządzić.
    Potraktuj ją jak małą kobietkę, zastosuj to czym sama sobie pomagasz, być może ginekolog dziecięcy zaleciłby jakieś globulki dopochwowe, choć jeśli nie ma wydzieliny może infekcja jest tylko na zewnątrz. Działaj szybko, powodzenia.
     
  7. AgataLena

    AgataLena Zaciekawiona BB

    Witam!
    Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, może to faktycznie po tym antybiotyku, jutro postaram się pobrać mocz do badania na wszelki wypadek i zaniosę na badanie a w poniedziałek udamy się do lekarza z tymi wynikami, bo biorę jeszcze pod uwage ze to jakas bakteria w moczu.
    Pozdrawiam!
     

Poleć forum