reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czy w końcu się udało?

  • Starter tematu guest-1706982466
  • Rozpoczęty
G

guest-1706982466

Gość
Cześć dziewczyny! Jestem totalnym laikiem w temacie a więc z góry wybaczcie.
Ostatnia @ skończyła się 21.01 od tamtego czasu jakieś starania były lecz nieregularne. Wg kalendarzyka dzień owu przypadał na 31.01. Nie robiłam testu, nic nie sprawdzałam. Moje cykle są nieregularne. Jak pisałam wyżej przytulanki były ale raczej na zasadzie „co ma być to będzie”.
W piątek 2.02 dostałam plamienia (nigdy ich nie miałam), nie jakieś duże i widoczne tylko na papierze. Dziś tj. 3.02 po nocy piżama do zmiany - plamienia. Też nie jakieś duże.. W ciągu dnia nic się nie pojawiło. Boli jajnik, piersi tkliwe jak przy zbliżającej się @ lecz do niej jeszcze ok 12 dni. Czy któraś z Was tak miała?
 
reklama
Cześć dziewczyny! Jestem totalnym laikiem w temacie a więc z góry wybaczcie.
Ostatnia @ skończyła się 21.01 od tamtego czasu jakieś starania były lecz nieregularne. Wg kalendarzyka dzień owu przypadał na 31.01. Nie robiłam testu, nic nie sprawdzałam. Moje cykle są nieregularne. Jak pisałam wyżej przytulanki były ale raczej na zasadzie „co ma być to będzie”.