reklama

do ilu miesiecy odbijac dziecko

Temat na forum 'Żywienie' rozpoczęty przez fircus27, 8 Styczeń 2010.

  1. fircus27

    fircus27 Zaciekawiona BB

    mam do was jeszcze jedno pytanko do ilu miesiecy odbijac dziecko bo szczerze powiem jest to jedyna rzecz ktorej nie lubie bo mala zasypia i trzymam ja nawet godzine a jestem na tym punkcie przewrazliwiona i nie poloze jej dopoki sie jej nie odbije dodam ze karmie butelka i juz nie moge sie doczekac az nie bede musiala tego robic
     
  2. ilonas26

    ilonas26 czerwcowa mama 2009

    Witam,

    ja swojego Synka odbijałam (zarówno w nocy jak i w dzień) do około 3,5 m-ca. Trzymałam go pionowo i do max 15 minut odbijał.

    Pozdrawiam
     
  3. reklama
  4. ewelina975

    ewelina975 W&E&P

    Witaj, ja swoją malutką do tej pory odbijam, ale tylko wieczorem i to nie zawsze, bo czasem od razu zaśnie i wtedy juz sie jej nie odbije. W ciągu dnia odbijałam ją dopóki nie zaczeła siedziec :)
     
  5. marczelitto85

    marczelitto85 wurcel purcel

    no my tak samo bo jak się naje to sobie siedzi potem i się bawi na podłodze i sama odbija a wieczorem nie zawsze chociaż próbujemy za to często w nocy jak się na brzuszek przekręca to se beknie sama:-D
     
  6. marczelitto85

    marczelitto85 wurcel purcel

    to zrób jej "winde" po jedzonku.podnieś 3-4razy góra dół i połóż posadź(oczywiście mocno trzymaj bo to jeszcze malutek trzymając ją lekko za bródkę)powinno szybko odbeknąć.tak mi pokazała położna
     
  7. beata26

    beata26 szczęśliwa mamusia :)

    moja ma 5.5 mca a ja wciąż odbijam, w nocy też na śpiocha. Ale pewnie w dzien przestanę jak już zacznie sama siedzieć, a w nocy będę pewnie jeszscze długo bo mm przykre wspomnienia jak się dusiła tym co ulała. Wolę dmuchać na zimne. A od kilku dni mała śpi na brzuchu w nocy i sama beka hihihi:-)
     
  8. kasia_8481

    kasia_8481 Fanka BB :)

    ja też cały czas odbijam jedynie jak w nocy je to go już z łóżeczka nie wciągam. czasami zdarzy się że nie odbije więc nie trzymam na siłę max 10 min.
     
  9. lenka87

    lenka87 Mamusia Adasia:)

    Miałam zadać to samo pytanie. Od 2 tyg mały się strasznie denerwował jak chciałam go odbic. Szczególnie przed snem. Potem pare razy mu odpusciłam. I teraz go nie odbijam. W dzien i tak mi sie przekreca na brzuch i przy ruchu beknie. W nocy różnie. Albo sam beknie jak jeszcze nie spi. A czasem zaśnie i jest ok. Także sama sobie odpowiedziałam:) Mam nadzieje,ze dobrze robie. Bo żal mi było go maltretować. Mój mały śpi ze mna-wiec mam go na oku.
     
  10. reklama
  11. agus_kula

    agus_kula Mama Emilki:***

    Ja przyznam sie ze od paru tygodni moze 3 coraz rzadziej odbijam moją małą po jedzeniu. Czasami poprosty dlatego ze tak ładnie usnie i nie chce jej budzic a po czesci juz moze dlatego ze juz jej nie zagraza kolka a ulewac sie nie ulewala prawie nigdy a po czesci z lenistwa po prostu ... ale przygladam sie jej zeby w razie wu zareagowac jak najszybciej..
     
  12. Camel84

    Camel84 Fanka BB :)

    Ja wiem, że dziecko powinno się odbijać dopóki samo nie siedzi, bo całe to łykanie powietrza i słaba praca układu pokarmowego jest związana z pozycją leżącą. Później to po prostu dziecku już samo się odbija albo i nie.

    Pamiętam, że w szpitalu mi mówili, że jeżeli dziecku nie odbije się przez kilka minut to pewnie już wcale mu się nie odbije, ale w szpitalach to różne rzeczy mówią;-)
    Poza tym dzieci są różne, mój synek prawie wcale nie odbijał, ale przy piersi i ja specjalnie nic nie robiłam, po prostu kładłam go spać i nic mu nie było, ale to widać taka uroda. Dopiero przy butelce zaczął odbijać, ale też nie zawsze i w sumie nie było żadnych problemów.
     

Poleć forum