reklama

do mam 5 miesieczniakow

Temat na forum 'Dzieci urodzone w grudniu 2004' rozpoczęty przez Karolicia, 16 Maj 2005.

?

Czy dzieci w wieku 5miesiecy nie powinny jesc oprocz piersi nic?

  1. tak

    66,7%
  2. nie (i dlaczego)

    33,3%
  1. Karolicia

    Karolicia Początkująca w BB

    Moja piecio miesieczna coreczke i je codziennie obiadek ze sloiczka deserek ze sloiczka i dostaje jeszcze 3 razy piers ale nie dlatego ze nie mam pokarmu tylko dlatego bo chce jej urozmaicic
     
  2. niutka

    niutka Zaciekawiona BB

    No nie wiem jak wy ale ja juz piersianie karmie i moj maluszek ma 7 miesiecy.Chcialam sie spytac od kiedy mozna juz dawac mleko krwie??
     
  3. reklama
  4. Martyna

    Martyna Fanka BB :)

    oj, krowie to chyba coś koło dwóch lat dopiero, nie jestem pewna, ale jakoś tak późno.
    Też już nie karmię piersią i rujnujemy się na mleko modyfikowane. Qrczę, powinno to być tańsze :(
     
  5. niutka

    niutka Zaciekawiona BB

    No jest drogie i to bardzo moj rodzinny lekarz cos mi wspominal o 8 miesiacach ze wowczas moze juz wszystko ale sie nie pytalam o mleko i chcialam sie spytac moze ktos cos wie.Ja staram sie mu dawac w dzien cos innego niz mleko np zupki owoce jogurciki ale butla tez musi byc.
     
  6. sylwia-lesiak

    sylwia-lesiak Fanka BB :)

    ja jeszcze na piersi samej mam zamiar wprowadzic cos dopiero w 7 mies a o mleku krowim to moja siostra jak mumia skonczyla rocek do zaczela dawac laciate i jest oki ale to zalezy od dzidzi
     
  7. Aanes

    Aanes Aktywna w BB

    czesc mamuski :D
    tez mysle ze mleko krowie to dopiero od okolo 2 latej, ale moja siostra podaje swojej 8-miesiecznej coreczce czasami budyn oczywiscie na krowim mleku no i nic sie nie dzieje, ja jednak radze uwazac.
    mam jeszcze male pytanko podajecie swoim pociecha juz surowe owoce i jesli tak to jakie? :)
    pozdrawiam!
     

Poleć forum