reklama

Do wszystkich tatusiów!

Temat na forum 'Trzymaj się ojciec' rozpoczęty przez niko, 31 Styczeń 2012.

1. niko

niko Początkująca w BB

Hej! Mam prośbę do wszystkich tatusiów. Jestem studentką 5 roku pedagogiki i piszę prace magisterska na temat doświadczania ojcostwa. Jeżeli któryś z Was mógłby mi pomóc i napisać mejla: monika_g88@wp.pl. Zależałoby mi, abyście opisali w nim swoje przeżycia związane z ojcostwem, jaka była wasza reakcja na wiadomość o ciąży partnerki, jak się przygotowywaliście do porodu, jak zmieniło się wasze życie po narodzinach dziecka, itp. Istotne jest jeszcze abyście podali ile mieliście lat, gdy urodziło się Wam dziecko. Z góry bardzo dziękuję i liczę na Waszą pomoc:)

2. sass

sass Początkująca w BB

Wiesz to nie jest takie łatwe dla faceta napisać wprost, ale bende ci kibicował....

3. reklama
  4. niko

niko Początkująca w BB

Wiem, że to łatwe nie jest, już rozmawiałam z kilkoma tatusiami i ciężko wyciągnąć od nich jakiś emocjonalny opis zdarzeń... Ale tak dla ułatwienia napisze kilka pytań o kwestie mnie interesujące, może ktoś się zdecyduje chociaż odpowiedzieć mi na kilka z nich, będę bardzo wdzięczna:-)