reklama

Dobry fotograf

Temat na forum 'Łódź' rozpoczęty przez monissia, 9 Sierpień 2012.

1. monissia

monissia Fanka BB :)

Znacie moze jakiegos dobrego taniego fotografa z Lodzi? ja robie wkrotce chrzciny i jak zobaczylam ze za 3 pozy 400 zl sobie zycza to mnie troche przerazilo.

2. Agnieska

Agnieska Początkująca w BB

nie wiem ile kosztują zdjęcia chrztu, ale dostalam niedawno namiar od znajomej na jednego z tańszych a bardzo dobrych fotografów, bo chcialam wykonac mojemu dziecku zdjecia w studiu fotograficznym. zaplacilam 350 zl. orientowalam sie nieco w cenach i rzeczywiscie ten fotograf nie byl drogi... gdzieniegdzie chca po 500 zl a zdjecia takie sobie. a tutaj bylam zadowolona. zajrzyj tu fotograf Łódź - studio fotograficzne FOTOPOLIGAMIA
    mają studio w centrum na Kościuszki

3. reklama
  4. oczy przeszłości

oczy przeszłości Zaciekawiona BB

hmm jakby coś to się polecam :-) co prawda nie jestem zawodowym fotografem ale zdjęcia robie :-) oczywiście za darmo :-)

5. DdNika

DdNika Początkująca w BB

Witam! Również robię zdjęcia z chrztu w studio oraz w plenerze!
    Nawet w weekendy o dowolnej godzinie. Zdjęcia można obejrzeć na StudioHangar - galeria
    Posiadam pakiety sesji i na pewno nie biorę za 3 pozy 400zł!

Cennik obecnie wygląda tak:

Sesja MINI - 5 obrobionych graficznie zdjęć nagranych na płycie CD - 200zł

Sesja MEDIUM - 10 obrobionych graficznie zdjęć nagranych na dwóch płytach CD + wydruk w formacie A4 - 400zł

Sesja MAXI - 15 obrobionych graficznie zdjęć nagranych na trzech płytach CD + 15 wydruków w formacie 15x21cm wklejonych do ozdobnego albumu stanowiącego rewelacyjną pamiątkę. - 600zł

6. Agnike

Agnike Początkująca w BB

7. mario98765

mario98765 Początkująca w BB

Ostatnia edycja: 19 Listopad 2012
  8. agnieszka36

agnieszka36 Początkująca w BB

Witam!