reklama

Domowe naleweczki

Temat na forum 'Moje hobby' rozpoczęty przez Baśka22, 15 Październik 2012.

1. Baśka22

Baśka22 Zaciekawiona BB

Witam,
    czy robicie może swoje, domowe nalewki czy likiery? Ja jestem zielona w temacie ale chciałabym coś swojego stworzyć. Dlatego chętnie przyjmę każdą radę, wskazówkę itp.

2. atfk

atfk MAMA DO KWADRATU

ja robię domowe malibu;-)!
    to w prawdzie nie nalewka ale fajny babski napój alkoholowy o ile ktoś lubi kokosy:rofl2:
    paczke wiórek zalewam 250-300 ml alkoholu(wódka czysta bądź spirytus) i na 3-4 dni do lodówki
    potem odsączam prze gaze dodaje 2 puszki mleka słodzonego skondensowanego i powoli dolewam wode zimną przegotowana-w zależności jaka moc napoju mnie satysfakcjonuje:-) ale nie wiecej niz500 ml!
    mniammmmmmmmmmmm:-D

3. reklama
  4. Kopka

Kopka Fanka BB :)

a ja ostanio zrobilam kukulke. Bradzo smaczny likier.
    Tutaj przepis.
    500 gram kukulek,pokroic i zalac 500 ml wody,gotowac,az kukulki sie calkowicie nie rozupuszcza. Potem dodac puszke mleka skondensowanego (slodzone lub nie,ja dodaje nie slodzone,gdyz cukierki same w sobie sa slodkie) kiedy woda z kukulkami i mlekiem przestygnie polaczyc z pol litrem spirytusu i odstawic. Po ok tygodniu przecedzic przez gaze i kolejne kilka tygodni musi sie odstac.

5. Kopka

Kopka Fanka BB :)

przepraszam,za blad mianowice gotowac kukulki az calkowicie sie rozpuszcza:)

6. Kwiatkowa

Kwiatkowa Zaciekawiona BB

Ja w tym roku zrobiłam swoją pierwszą nalewkę. Łącznie wyszło kilkanaście butelek. Robiłam z malin i wiśni. A Ty z czego chcesz zrobić?

7. little.bee

little.bee Zaciekawiona BB

Domowe nalewki mmm :) zawsze są przepyszne! :) a nawet najlepsze moim zdaniem :D sama jednak nigdy nie zdecydowałabym się ich robić..za dużo zachodu :D

Ostatnia edycja: 17 Październik 2012
  8. Kwiatkowa

Dużo zachodu? Trzy proste kroki: zasypać cukrem i odstawić na kilka dni, zalać spirytusem i też odstawić, odcedzić i zlać do butelek.

9. Baśka22