reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Dwujęzyczność

boska.ka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Wrzesień 2019
Postów
470
Hej!
Mam dwóch synków (2 lata i 6 miesięcy).
Jestem z wykształcenia germanistką i bardzo bym chciała, żeby chłopcy poznali ten język od małego, żeby w przyszłości mieć łatwiej w jego nauce.
Od jakiegoś czasu (jak juz muszę) to puszczam starszemu bajki w języku niemieckim lub angielskim. Udało mi się też kupić kilka książeczek po niemiecku.
Znacie może jakieś strony lub konta na fb lub insta gdzie można zamówić takie książki w do rej cenie? Sprawdzałam na amazon.de,ale cena za książeczki i przesyłkę jest spora...

Czy wy też wprowadzacie już obce języki?
 
reklama
Polecam kanał mama lama na YouTube.

Jest naukowo udowodnione że bajki w żaden sposób nie wpływają na rozwój mowy dziecka.

Mów do dzieci tylko po niemiecku, a mąż tylko po polsku. Wyrosną wam dwujęzyczne dzieci [emoji3526]
 
Najlepiej tak jak pisze Magdusia88 mówić do dziecka w dwóch językach, wtedy uczy się samo.
Dla przykładu mam koleżankę, której dzieci mówią płynnie w 3 językach: polskim bo tak mówi do nich mama, włoskim bo tak mówi do nich tata i greckim bo tam mieszkają i chodzą do szkoły. Bardzo fajna opcja
 
Polecam kanał mama lama na YouTube.

Jest naukowo udowodnione że bajki w żaden sposób nie wpływają na rozwój mowy dziecka.

Mów do dzieci tylko po niemiecku, a mąż tylko po polsku. Wyrosną wam dwujęzyczne dzieci [emoji3526]