reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

dwulatka goraczkuje od 2 tygodni

Dołączył(a)
23 Październik 2008
Postów
3
Rozwiązania
0
Moja corka Zosia ma 2 lata i miesiac, od 2 tygodni goraczkuje - ma cos kolo 27 - 28 C. Dwa tygodnie temu troche mialem problemy gadlem i siedzialem z corka, na zwolnieniu. Na poczatku miala sama goraczke i lekarz po badaniach powiedzial ze ma brzydkie gardlo, i dal biseptol. Goraczka raz byla raz nie, ale pojawil sie katar i kaszel, po tygodniu poszlismy do lekarza i stwierdzil zapalenie oskrzeli dal klacid. Teraz bierze juz 5 dzien ale dalej goraczkuje. w zeszlym piatek troche nas wzial jakis wirus i przeziebienie. Nie czy zalapala od nas ale najgorsze ze goraczkuje i prawie codziennie dostaje Ibuprofen na goraczke. NIe wiemy co zrobic z ta goraczka. Teraz czekamy az skonczy klacid ale nie widac zeby chcial dzialac na przyczyne goraczki
 
reklama

rubi

wakacyjna mama ;-)
Dołączył(a)
18 Październik 2008
Postów
5 167
Miasto
O'le ;-)
Rozwiązania
0
groch! przerabialam to u mojego Jaska - goraczka na poziomie 38 - 39 stopni przez 4 dni mimo podawania silnego antybiotyku. Poczatkowo dawalam mu na goraczke nurofen w zawiesinie - zero efektow ;-( pomogl dopiero paracetamol w czopku - mozna podawac co 4 godziny - chlodne oklady na glowke, nozki i raczki i smarowanie ciala (od szyi do pasa i od ud w dol) woda z octem (proporcje 1:1)
 
Dołączył(a)
23 Październik 2008
Postów
3
Rozwiązania
0
Ta goraczka raz jest raz nie ma, po podaniu klacidu corka nie miala goraczki (pon.), wtorek miala, sroda nie, czwartek miala i dzis ma, podanie leku przeciwgoraczkowego zbija goraczke ale niestety ona wraca zreguuly wieczorem
 

rubi

wakacyjna mama ;-)
Dołączył(a)
18 Październik 2008
Postów
5 167
Miasto
O'le ;-)
Rozwiązania
0
no to moze ten lek nie jest dobrze dobrany? moze dawka jest za mala? mysle ze najlepiej skontaktowac sie z lekarzem - ja wisialam na telefonie prawie caly czas ;-)

powodzenia
 

Piwonia_2

Fanka BB :)
Dołączył(a)
26 Styczeń 2009
Postów
8 284
Miasto
Śląsk
Rozwiązania
0
zróbcie małej jakies badania krwi morfologie i ob z rozmazem i z wynikami do lekarza
z tego wynika,że mała ma zły antybiotyk skoro nadal goraczkuje,ale trzeba to skonsultować jeszcze z lekarzem
 

BUDZIACZEK

Początkująca w BB
Dołączył(a)
20 Styczeń 2009
Postów
23
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
groch! przerabialam to u mojego Jaska - goraczka na poziomie 38 - 39 stopni przez 4 dni mimo podawania silnego antybiotyku. Poczatkowo dawalam mu na goraczke nurofen w zawiesinie - zero efektow ;-( pomogl dopiero paracetamol w czopku - mozna podawac co 4 godziny - chlodne oklady na glowke, nozki i raczki i smarowanie ciala (od szyi do pasa i od ud w dol) woda z octem (proporcje 1:1)
Cześć
Myśmy mieli to samo - młody gorączkował ponad tydzień, bylismy u dwoch lekarzy - powiedzieli ze wirus ale ten drugi lekarz po czterech dniach dal "oslonowo" przed bakteriami antybiotyk summamed forte na trzy dni ale bylo gorzej wiec w nocy wezwalismy kolejnego lekarza ktory podtrzymal antybiotyk i kazal go przedluzyc do 5 dni zalecil dodatkowo paracetamol w czopkach i dopiero po trzech dniach takiej kuracji zaczelo przechodzic - robilismy dla swietego spokoju ob, crp, aso, mocz i morfologie z rozmazem (oczywiscie prywatnie bo do przychodni nie moglismy sie przez tydzien zarejestrowac takie byly tlumy) - powychodzily wyniki troche podwyzszone nawet chcialam skierowanie w kierunku mononukleozy zakaznej bo podobno bardzo jest czesta ale lekarz powiedzial ze nawet jesli byloby to to to u dzieci nie ma przeciwcial i nie wychodza w tym badaniu (ale zastanawiam sie czy nie zrobie prywatnie za 80 zl).
Ale chyba pani doktor sie boi bo trzyma nas juz trzeci tydzien na opiece i nie pozwala mlodemu do przedszkola chodzic - dlatego mysle ze moje podejrzenia moga byc sluszne, pocieszam sie tylko tym, ze jak sie juz przejdzie tego "syfa" to ma sie odpornosc na cale zycie :))
 
Dołączył(a)
20 Luty 2008
Postów
2
Miasto
Starachowice
Rozwiązania
0
Może Wy mi powiecie czy jest możliwość,aby dziecko przechodziło więcej niż jeden raz trzydniówkę??Pytam,ponieważ mój synek miał przez ostatnie 3 dni wysoką temperaturę,a dzisiaj zauważyłam wsypkę tzn.czerwone plamki na klatce piersiowej i pleckach.Tylko że on już dwa razy coś takiego przechodził...Trzy dni gorączki i ta wysypka...
Mam nadzieję że mi pomożecie.
Z góry dziękuję :)
 
reklama

Mama Helenki

i Aniki :D
Dołączył(a)
12 Styczeń 2009
Postów
5 362
Miasto
Wawa
Rozwiązania
0
Teoretycznie nie, ale praktyka mówi co innego, moja córa miała już dwa razy :dry:
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
B Mleko dla dwulatka Roczniaki i dwulatki 4
M Twardy guzek na kolanie u dwulatka Potrzebuję porady 0
M Kubek dla dwulatka Potrzebuję porady 5
L Kupa dwulatka. Potrzebuję porady 3
Joannaa24 Drapanie twarzy u dwulatka Roczniaki i dwulatki 2
A Badanie - morfologia dwulatka Roczniaki i dwulatki 2
L Dziwne krostki u dwulatka/ wysypka po Cebionie? Potrzebuję porady 8
R Bilans dwulatka Potrzebuję porady 1
L Bunt dwulatka czy takie coś istnieje? Potrzebuję porady 12
M Słaby sen dwulatka BB psycholog dziecięcy radzi mamom 4
M bunt dwulatka/poczucie odrzucenia? BB psycholog dziecięcy radzi mamom 0
A Zaparcia u dwulatka Potrzebuję porady 8
M Spadek masy ciała u dwulatka Potrzebuję porady 29
M Dziewczyny co na zaparcia u dwulatka ? Potrzebuję porady 15
M Dwulatka nie śpi:( jak przetrwać i nie zwariować Potrzebuję porady 8
S Glista ludzka u dwulatka Roczniaki i dwulatki 0
G Jaki kupic fotelik dla dwulatka ? Potrzebuję porady 58
Sasankaa Meble do pokoju dwulatka Ciąża, poród, połóg 8
G Bunt dwulatka. Potrzebuję porady 11
G Bilans dwulatka Potrzebuję porady 26
willou Waga dwulatka. Potrzebuję porady 18
willou Wychowanie dwulatka. Potrzebuję porady 5
Needi Czy to skok rozwojowy? Roczniaki i dwulatki 0
Z Jaki prezent dla dwulatka.... Potrzebuję porady 5
G Budząca się dwulatka w nocy - może jakieś sposoby Roczniaki i dwulatki 3
S Rozpieszczenie czy bunt dwulatka? Wychowanie 20
K Dieta dwulatka..Pomocy :( Żywienie dzieci - porady 1
buziaczek1 Poszukiwana niania dla dwulatka od kwietnia lub maja z ustki lub okilic Trójmiasto 1
kati83 Bunt dwulatka Dzieci urodzone w czerwcu 2011 22
Diana_81 pomocy- żywienie dwulatka Jedzeniowe ABC 15
Diana_81 Problemy dwulatka Forum pediatryczne 0
K żywienie dwulatka pomocy Żywienie dzieci - porady 13
8 Próchnica u dwulatka. Czy to możliwe? Zdrowe zęby - porady dentysty 1
R wada wzroku u dwulatka Roczniaki i dwulatki 3
C problem z oddechem u dwulatka Zdrowe dziecko 3
Faith Bilans dwulatka w Niemczech, jak wygląda?? Mamy z Niemiec 4
Lilijanna Język dwulatka Mamusie Aniołków 8
I Przeprowadzka dwulatka Roczniaki i dwulatki 14
M Bunt dwulatka u 15 miesięczneo dziecka ?? Wychowanie 9
malenstwo90 Bunt dwulatka Mamy z Niemiec 5
VegaVega Bunt dwulatka Dzieci urodzone w styczniu 2009 6
I Dwulatka budzi się w nocy. Roczniaki i dwulatki 1
A Sen dwulatka Roczniaki i dwulatki 2
4 Wiedza naukowa o rozwoju dwulatka Archiwum 2 - 3 latki 0
elfica Bilans dwulatka Roczniaki i dwulatki 19
Alonqa Mały nerwus.../ Bunt dwulatka - RATUNKU !!! Dzieci urodzone w styczniu 2008 22
makaoo Hartowanie dwulatka - jak to zrobić??? Zdrowe dziecko 6
I bujna wyobraźnia dwulatka ... Roczniaki i dwulatki 8
nikita33 Wada wzroku u dwulatka?? Zdrowe dziecko 17
nikita33 Jak mówić do dwulatka? Roczniaki i dwulatki 9
Podobne tematy


















































Do góry