)
reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

dzieko, a aparat słuchowy

Rozwiązania
0
Nie mogłam znaleźć podobnego tematu, więc zakładam nowy wątek. Moja chrześnica ma zaburzenia słuchu. Niestety nie obędzie się bez aparatu słuchowego:( Nie znam się w tej kwestii, więc liczę na waszą pomoc. Co mogłybyście mi coś doradzić, jeśli chodzi o wybór urządzenia? Szukałam trochę w Internecie - zainteresowała mnie m.in. oferta Wysokiej jakości aparaty słuchowe w odlotowych kolorach . Co sądzicie? Czy są jakieś akcesoria do aparatów słuchowych, które również powinno się zakupić? Może ktoś z was kupował już takie urządzenie i jest w stanie mi doradzić?

Ostatnia edycja:
reklama

gweezda

Początkująca w BB
Rozwiązania
0
Widzialam takie kolorowe aparaty, moja córka obecnie jest starsza tak więc ma normalny aparat. Jednak dla małych dzieci jest to moim zdaniem świetna opcja. Wiadomo, ze maluch nie bedzie chętnie chodził z aparatem na uchu.Moze go nie lubić. moze mu sie nie podobać. Może się wstydzić co pomyślą na jego temat inne dzieci.

Jeśli aparat chociaż trochę fajnie wyglada to bedzie to o wiele latwiejsze dla malucha. Powinien być jednak dobrany przez protetyka słuchu. Po dobor polecam wybrac się do geers

Ostatnia edycja:

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

"Ono jest całym moim światem" - konkurs z Cebuszką

Zgłoszenia przyjmujemy do 14/08/2019

Konkurs

Konkurs! Złóż życzenia Befado i wygraj świetne nagrody!

Zgłoszenia przyjmujemy do 01/09/2019

Konkurs

Back to school – konkurs z 5.10.15.