reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Dzień z niemowlakiem

fruzia1992

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
19 Grudzień 2015
Postów
39
Drogie dziewczyny , jestem początkującą mamą , bez przerwy się zastanawiam czy daje z siebie wystarczająco dużo żeby mój synek miał dobrze , aby każdy jego dzień był dobrym dniem , stąd ten wątek , chciałabym się Was zapytać jak wygląda u was dzień z takim maleństwem 5/6 tygodniowym , rano po przebudzeniu co robicie ? Czy najpierw zmiana pampersa, pidżamki , zabawa i mleczko czy w innej kolejności? Czy po każdym karmieniu wasze dzieci mają drzemki ? A po drzemkach się bawicie czy zabawa przed drzemka ? Mleko zabawa drzemka ? Jak spędzacie czas między drzemkami i jedzeniem ? Czasami nie mam już pomysłów jak urozmaicić ten czas , jak wygląda wasza wieczorna rutyna ? Czy np o 19 kąpiecie dziecko potem mleczko i kładziecie spać ? Ile wam później przesypia i jak często się budzi ? Opowiadajcie , jestem bardzo ciekawa

Pozdrawiam
 
reklama
Moja ma co prawda 2 tyg. i tez odkąd żółtaczka zeszła i młoda stała się bardziej obudzona to większość czasu przyklejona do mnie. Taki czas takie potrzeby. Tulenie to bardzo ważne teraz. W końcu wyszły z brzuszków gdzie miały z nami kontakt 24 h.
 
Moj ma 15 miesiecy i czasem tesknie, jak byl takim maluszkiem i tylko spal przytulony, teraz przydalyby mi sie oczy z drugiej strony glowy 😅