reklama

dziwna sprawa,co mi jest?

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez fruzia1992, 19 Grudzień 2015.

  1. fruzia1992

    fruzia1992 Początkująca w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Cześć dziewczyny, jako że jest weekend i nie mogę udać się do lekarza, a nie moge przestać myśleć o tej całej sytuacji ,chcę się czegoś dowiedzieć od was.. mianowicie, przyjmuję tabletki od ok roku, zawsze mialam reguralne miesiączki, co do dnia i prawie że godziny, zawsze w niedziele z rana. W poprzednim miesiącu(listopad) zapomnialam dwóch tabletek w pierwszym i drugim tygodniu i w tym czasie kochalam się z narzeczonym , nie zabezpieczalismy sie, doszedł we mnie. Okres powinnam dostac w tamtą niedziele(13.12) , dziś jest 32dzien cyklu(ostatni okres 17.11) a ja dalej nie mam miesiaczki. Nie mam żadnych objawów które zazwyczaj mam przed, żadnego bólu piersi, mdłości, nic a nic, jedynie czasami ukłuje mnie podprzusze i w okolicach jajników. Dodam też ,że w poniedzialek-jeden dzien po spodziewanej miesiaczce ktora nie przyszla dostalam jasno brązowych plamień, minimalnych i tak jest do dzisiaj ale są to znikome ilosci, kilka dni przed terminem @ jak się podcieralam, na papierze zobaczylam dwie czerwone niteczki, myslalam ze to ciąza i objaw zagnieżdżenia, ale zrobilam już trzy testy i wyszly negatywne, ostatni 17.12 czyli 4 dni po terminie @... co o tym wszystkim sądzicie? dziekuje za odpowiedzi, pozdrawiam !
     
  2. fruzia1992

    fruzia1992 Początkująca w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    hallo? nikt nic ? :c
     
  3. reklama
  4. Nulini

    Nulini Po prostu szczęśliwa!

    Najlepsze odpowiedzi:
    51
    Dla pewności możesz zrobić betę z krwi, jak nic nie wyjdzie, to bierz tabletki dalej normalnie, tak się może zdarzyć, że okres nie wystąpi w przerwie, albo przeciągnie się aż na początkowe dni nowego blistra tabletek.
     
  5. NeSSi

    NeSSi Nie cierpię cierpieć Moderatorka Członek załogi

    Najlepsze odpowiedzi:
    51
    Nie powiem nic odkrywczego, ale na nurtujące Cię pytania odpowiedź po badaniu uzyska tylko ginekolog.
    Pozdrawiam.
     
  6. fruzia1992

    fruzia1992 Początkująca w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    chcialabym zeby to byla ciąża
     
  7. Nulini

    Nulini Po prostu szczęśliwa!

    Najlepsze odpowiedzi:
    51
    Chciałabyś??? No ja to bym się jednak bała, że tabletki anty nie pozostały obojętne dla płodu, co jest częstym przypadkiem...

    Jak chcesz Dzidziusia, to odstaw tabletki i dopiero się staraj...
     
  8. fruzia1992

    fruzia1992 Początkująca w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    przestalam przyjmowac tabletki, nie zaczelam nowego opakowania, a ze tamte skonczylam to nic nie poradzę..objawy pojawily sie po skonczeniu ostatniego opakowania
     
  9. Pola11

    Pola11 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Test warto powtórzyć po kilku dniach. Mi pierwszy (pomimo, że byłam w ciąży) wyszedł zupełnie negatywny, 5 dni później były już wyraźne dwie kreski. Ten pierwszy robiłam, jak się okazało, mniej więcej w piątym tygodniu.
     
  10. reklama
  11. ZwariowanaSol

    ZwariowanaSol Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Odstaw tabletki, kup kolejny test i wykonaj za kilka dni, jeśli będzie negatywny idź do ginekologa. Przyczyn może być kilka: ciąża, cysta na jajniku, stres bo zapomniałaś tabletek (podświadomość potrafi robić dziwne psikusy). Tak czy siak jeśli zawsze miałaś jak w zegarku to powinnaś odwiedzić gina - tylko on będzie w stanie ze 100% pewnością stwierdzić co jest przyczyną zaburzeń miesiączkowania.
    I trzymam kciuki za ciążę :)
     
  12. benfica

    benfica Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja bym zrobiła betę... mnie testy nie wyszły w 35dc i 40dc, a miałam okresy regularne, co 28-31 dni... uśpiło to moją czujność, jak się dowiedziałam, że jestem w ciąży (w 8tc), to było już za późno, bo skoczyło mi też tsh i poroniłam... zrób betę :)
     

Poleć forum