reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Filmy godne polecenia

Izabelka

Oski i Wercia
Dołączył(a)
2 Kwiecień 2005
Postów
12 105
hej
zaczelyscie temat filmow,padly tytuly,moze wpiszecie jakies fajne? tez z checia sobie posciagam :happy: a juz sie w postach gubie,zeby zapisac tytuly
i moze jaki rodzaj,komedia horror itp
jak watek nie pasuje,to skasuje:)
 
reklama

pabla27

Fanka BB :)
Dołączył(a)
11 Listopad 2007
Postów
4 400
Dziewczyny, ja ostatnio oglądałam :
American Gangster - bardzo mi się podobał!
Transfer - też niezły, trzymał w napięciu
Królowie Ulicy - katastrofa, nie oglądać!!! ( chciałam Królowie Nocy, ale M coś musiał przekręcić )
z takich co pamiętam to Wierny Ogrodnik był dla mnie super!
ze starszych filmów - Szósty Zmysł
z polskich - Rezerwat, Ogród Luizy.
to narazie mi do głowy przychodzi.
 

survivor26

Mamy lipcowe'08
Dołączył(a)
17 Styczeń 2008
Postów
5 670
Miasto
Wrocław
"Wichrowe wzgórza" z Ralphem Fiennes - mój film wszechczasów, tylko potem przez parę dni ciężko na męża bez urazy spojrzeć, ze nie taki cudny:-D

Z komedii pocieszajek nezmiennie "Cztery wesela i pogrzeb" i "To właśnie miłość"

Z komedii do porechotania bez kompleksów "Testosteron", "Idealny facet dla mojej dziewczyny", "To nie tak jak myślisz kotku"
 

tosika

Mama Lipcowa drugi raz:))
Dołączył(a)
26 Listopad 2008
Postów
2 226
Miasto
Olsztyn
Ja bedę Wam pisała na bieżąco, bo u mnie pamięć krótka:zawstydzona/y:
ostatnio oglądaliśmy Uprowadzona - rewelka, sensacja , super obsada, byłam pod głębokim wrażeniem (skrót: ojciec ma parę dni na odnalezienie uprowadzonej córki):-)
 

dorka28

Mama Seby i Misi
Dołączył(a)
28 Listopad 2007
Postów
4 115
Miasto
Tczew
A my ostatni ogladalismy Madagaskar2 na dobry humor:-D
Ogladalismy Mala Moskwe fajny film ale pod koniec nam sie zaciol i czekam az G sciagnie nowy.
 

pabla27

Fanka BB :)
Dołączył(a)
11 Listopad 2007
Postów
4 400
Ja bedę Wam pisała na bieżąco, bo u mnie pamięć krótka:zawstydzona/y:
ostatnio oglądaliśmy Uprowadzona - rewelka, sensacja , super obsada, byłam pod głębokim wrażeniem (skrót: ojciec ma parę dni na odnalezienie uprowadzonej córki):-)
Tosika - z jakimi znanymi aktorami ten film jest? bo właśnie go ściagam, ale podejrzałam troche iwydaje mi sie ze jakieś ***** mi się ściąga a nie ten film.
 

kicrym

Mamy lipcowe'08
Dołączył(a)
25 Luty 2008
Postów
6 037
Miasto
Katowice
Ja ostatnio oglądałam Mamma Mia ( nie wiem jak dokładnie się pisze:zawstydzona/y:)komedia romantyczna, musical, ale jak dla mnie fajny:tak:
No i coś dla dzieci i nie tylko... Horton słyszy ktosia- bardzo fajne:tak:
 

Pearl07

Fan(ka)
Dołączył(a)
31 Styczeń 2008
Postów
785
Miasto
Calgary
ja zpolskich to tez sie zachwycilam "boisko bezdomnnych" bardzo dobry film, troche smutny no ale nie zawsze jest kolorowo. ja zreszta uwilbiam Dorocinskiego wiec kazdy film z nim jest bomba:-) ale polecam goraco. jak na razie sciagam slumdog. milioner z ulicy i ciekawy przypadek bb ale to dzis nas czeka wieczorem wiec jesczez opinii nie wydam;-)
idealnego faceta chcailam scignac ale same slizgacze:baffled:po co wogole ludzie to robia, dajac jakiemus pornolowi tytul innego filmu:wściekła/y:
 
reklama

KATE23

Lipcowa Mama:)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2007
Postów
1 885
Miasto
kujawsko - pomorskie
j
idealnego faceta chcailam scignac ale same slizgacze:baffled:po co wogole ludzie to robia, dajac jakiemus pornolowi tytul innego filmu:wściekła/y:

ja tak ściągam "Ile waży koń trojański" same pornole:szok: a podobno fajna polska komedia:-D
z polskich tandetnych komedii uwielbiam "Nigdy w życiu", "Tylko mnie kochaj", "Jeszcze raz" oraz "Rozmowy nocą":-)
 
Do góry