reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Gdy niemowlak nie chce jeść

nimfii

nadzieja umiera ostatnia
Dołączył(a)
21 Październik 2008
Postów
8 073
Miasto
kraków
co do nowych pokarmow - mnie kazali zaczac od jablka, ponoc lepiej przyswajalna niz marchewka :tak:
zreszta czytalam ze akurat marchewki zawieraja najwiecej pestycydow i azotanow :dry:

ale z drugiej strony jak planujesz dawac sloiczki to tam ponoc dbaja o jakos potraw :tak:
 
reklama

Różyczka75

z ogrodu...
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
525
Miasto
inąd...
nimfii więc do bebilonu moge dodac glukozy (konsultowalam z pediatrą) a konkretnie dwoma, choc tez uwazam ze z jakichs powodów to mleko nie zawiera glukozy..nie wiem moze dlatego ze glukoza tez kogos może uczulać..? Nie mam pojęcia, w kazdym razie moja pediatra twierdzi ze mały ma skazę bialkową...i bebilon pepti jest wskazany tutaj:-(Co innego gada pediatra, a co innego demrmatolog u ktorej bylismy
 

Różyczka75

z ogrodu...
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
525
Miasto
inąd...
Ach ten mój syneczek, okazuje sie że ma mało żelaza i stad chyba nagły brak apetytu...wypijał mało ale od wczoraj znów pije co 3 godziny i wypija od 100-130 ml..chyba juz jestem spokojniejsza:-). Oczywiście podaje mu żelazo w kropelkach-hemofer i kwas foliowy. Mam nadzieje że juz bedzie dobrze..
 

agag28

Malwinkowo Jackowo
Dołączył(a)
5 Sierpień 2008
Postów
183
Miasto
Warszawa
Jakie "szczęście" że nie jestem sama w tym temacie. Moja Malwina od wczoraj słabo je. Zazwyczaj zjada 120 - 150 ml tak mniej więcej co 3-4 godziny. A teraz masakra. Dziś o 10 rano zjadła 100 ml a 13 - 100 ml. o 16.30 tylko 90 ml. Na szczęście na kolację o 19.30 zjadła 130ml. W piątek dostała pierwsze 2 łyżeczki jabłka
Ale martwi mnie że wczoraj i dziś nie zrobiła kupy, co prawda brzuszek ma miękki.
Jest na bebilonie pepti i dodatkowo dostaje herbatkę z koperku.:-)
Jutro spróbuje dać jej troszkę kleiku ryżowego.:-)
 

Różyczka75

z ogrodu...
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
525
Miasto
inąd...
Aga a powiedz mi je Ci spokojnie czy się kręci? Bo nasz to ma chyba atom w pupie-juz smiejemy sie z mężem. Nie a le na poważnie nie wiemy co mu sie porobiło. Skończy 3 m-ce 5-go czerwca, ale apetyt ma tragiczny. Czasem pije spokojnie i bez "przystanku" wypije cala butle, ale coraz częściej ciągle sie przy piciu kręci. W ogóle od wczoraj zaczął tak "rozmawiać" że jestesmy zszokowani. Buzia mu się nie zamykala no i jedzonko go nie interesowało wcale:)))
 

Różyczka75

z ogrodu...
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
525
Miasto
inąd...
Aga już się zastanawiam czy te Pepti to nie winowajca takiego apetytu? Nie jestem pediatra ale dziecko chyba im starsze to smaki bardziej rozroznia i może te mleko im nie smakuje zwyczajnie? Poza tym dajesz juz jabluszko..ja jeszcze nie rozszerzylam diety, poczekam z tym jeszcze troszke do konca czwartego m-ca może..no chyba że nie bedzie mi juz nic nie chcial pić...:-(A co do kupki nie przejmuj się, mój maluszek robi juz co 3 dni i brzuszek go nie boli, jest ok
 

agag28

Malwinkowo Jackowo
Dołączył(a)
5 Sierpień 2008
Postów
183
Miasto
Warszawa
Różyczka powiem Cie że nie kręci się przy jedzeniu, jak już zassie butle to ładnie je, ale czasami musze jej smoka dać na uspokojenie bo wrzask i wyjmuje i butle daje to je.:szok:
Mhhh pepti to młoda wciągała bez problemu, musiałąm natychmias odstawić NAN Active i pepti podać i nie było problemu. A co do jabłka to pediatra kazał już zacząć podawać. Dostała w piątek i na szcząście nic się nie dzieje, dziś troszkę kleiku ryżowego zjadła. :-) Moja to się naiczyła piszczeć i piszczy, ja to padam ze śmiechu no i gada też:szok: otwiera oczy i buzia sie nie zamyka i tak cały dzień:-)
 

Różyczka75

z ogrodu...
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
525
Miasto
inąd...
Aga teraz właśnie małemu dalam 2 miarki Bebilonu i 2 humany bananowej-wypił 130 ml..chyba mu smakowało:-). ale powiem szczerze, że nawet jak się otworzy to mleko to zapach wspaniały..nie to co bebilon...mam tylko nadzieje, że mi się nie rozsypie wysypka na buzi:tak:
 

agag28

Malwinkowo Jackowo
Dołączył(a)
5 Sierpień 2008
Postów
183
Miasto
Warszawa
Aga teraz właśnie małemu dalam 2 miarki Bebilonu i 2 humany bananowej-wypił 130 ml..chyba mu smakowało:-). ale powiem szczerze, że nawet jak się otworzy to mleko to zapach wspaniały..nie to co bebilon...mam tylko nadzieje, że mi się nie rozsypie wysypka na buzi:tak:
No bebilon śmierdzi jak karma dla rybek. A to można pepti z takim normalnym mlekiem połączyć? Ja to się boje bo Malwin ma atopowe zapalenie skóry. Dziś jadła kleik ryżowy łyżeczką i nie wiem może i ten kleik jest syty. Ale nie zjadła dużo, a tak przez dzień to soczek jabłkowy tak ok 80 ml wypiła, troszkę jabłka tartego ;-)no i mleko.Ale niewiele. Na szczęście kupke zrobiła i to bez problemu.
Zobacze jak będzie jadłą po kąpieli. Zagęściłąbym jej mleko na kolację ale nie mam takiego smoczka i boję się że się wścieknie jak się dziurka zapcha:-)
 
reklama

Różyczka75

z ogrodu...
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
525
Miasto
inąd...
Aga no mieszanie bebilonu pepti z humana niestety mija się z celem i o tym wiem, bo troche białka i malemu może sie wysypka pojawić. Mój tez ma podejrzenie skazy bialkowej, ale w zasadzie nawet jak pił bebilon to wysypka byla widoczna ale duzo mniej niz zanim pił pepti. Pani dermatolog mówila mi że to nie atoppowe zapalenie bo na to byl za maly jeszcze-mial niecale 2 m-ce jak mu sie to pojawiło. a pediatra nasza mowi co innego..nic nie poradze musze mieszać-bo po pepti sa fajne kupki i zero kolek..zobaczymy co bedzie. Na noc dam samo pepti-na spaniu wypije , gorzej w dzien:baffled:
 
Do góry