reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Grudzień 2011

Sosnowiczanka

Mamusia Alanka :)
Dołączył(a)
3 Wrzesień 2011
Postów
3 653
Miasto
Sosnowiec
Izu jeszcze ujrzysz dwie krechy na teście. Po prostu najwidoczniej jeszcze nie pora, ale ona nadejdzie!!!!!
Zdrówka dla Tymka!

Byłam u lekarza, z ciążą wszystko ok, mam brac witaminy, odpoczywac i cieszyc sie ciążą- Zalecenia mojego doktora:)
 
reklama

27012701

Mama Pysi
Dołączył(a)
30 Kwiecień 2011
Postów
924
Miasto
Podkarpacie
Sosnowiczanka- cieszę się, że z Twoim okruszkiem wszystko w porządku :-)

U nas dzisiaj paskudna, jesienna pogoda. Do południa popracowałam troszeczkę w ogrodzie przygotowując niektóre rośliny na zimę, a teraz juz siedzimy z młodą w domu, bo deszcz zaczął kropić.

Byłam wczoraj z P w Plusie, bo umowa mi sie kończy i wydzwaniają do mnie kilka razy dziennie. Miałam zmniejszyć sobie abonament, ale wzięłam taki sam, tylko na lepszych warunkach. Minuty i smsy do wszystkich bez limitu, dodatkowo internet, a najbardziej ciesze się, że za granicę również mogę dzwonić za darmo, także braciszek poinformowany, żeby już nie dzwonił i nie płacił za rachunki, bo ja będę go prześladować (w dobrym słowa tego znaczeniu).
aha no i piękny biały telefon :))

Teraz już zmykam, bo sterta ciuchów do prasowania czeka:-(jak ja nie lubie prasować, no ale cóż nikt za mnie tego nie zrobi.
Miłego dnia :-)
 

Milva

Zbójkowa mama;)
Dołączył(a)
6 Maj 2011
Postów
2 330
Miasto
Brodnica, Torun, Poland, Poland
Sosnowiczanka- super!! To teraz kciuki za przeczucie dziewczynkowe;-)

My czekamy na wyniki siostry Tz , miała wczoraj biopsję , wykryli komórki nowotworowe w guzku na macicy....:-(

Połowa przedszkola chora, dziś następne dzieciaki z temperaturą przyprowadzili... wkurza mnie to!! Wiem, że nie każdy może wziąć opiekę , ale nie ułatwia to funkcjonowania innym... :no:
 

kota-behemota

Q & H team
Dołączył(a)
15 Kwiecień 2011
Postów
4 837
Miasto
śląskie lasy
Hello,

27, ja uwielbiam prasowac :) jedyna praca domowa, ktorej efekty sa widoczne! I chwila dla siebie bez dzieci. Zawsze ogladam wtedy na laptopie sex and the city :))

Laski, jak ja Wam zazdroszcze wypadu na Lennego, pakuje sie rowniez do torby ktorejs z Was razem z Netka :)

U Kuby w przedszkolu szaleje choroba bostonska, mam nadzieje, ze do niego sie nie przyczepi.

edit. Dzis dostalam okres po raz pierwszy od urodzenia Hani.. Eh.. Nie tesknilam za ta zolzowata kota ;)
 
Ostatnia edycja:

27012701

Mama Pysi
Dołączył(a)
30 Kwiecień 2011
Postów
924
Miasto
Podkarpacie
Kota- a ja uwielbiam myć okna:-D

Milva- a jak po odstawieniu daylette? Mi zostało 10 tabletek i też nie będę brała kolejnego opakowania. Chcemy starać się od wiosny o dzidziusia i chcę wyregulować sobie cykl, ale jak to wyjdzie to zobaczymy. A tak w ogóle, to po tych tabletkach moje libido było prawie zerowe. Obawiam się tylko o miesiączki, bo zanim zaczęłam brać tab.anty. to miałam bardzo, bardzo bolesne miesiączki, a tabletki jakoś pomogły na ten comiesięczny ból, zobaczymy jak będzie teraz.
 

ewka007

Majowa i Grudniowa Mama
Dołączył(a)
3 Grudzień 2005
Postów
4 107
Miasto
Bytom
Ale macie ulubione zajęcia... :)
Ja się szkole w Ustroniu i jest cudnie. Wczoraj się wytanczylam i czuję się dzisiaj bosko, mimo że niewyspana :)
 

Violett

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Kwiecień 2010
Postów
7 385
Miasto
Warszawa
Hej.

Dawno mnie nie było ale.praca dom praca dom na przemian z Piotrkiem i ogarnięciem.domu i dzieci.

Marika z Fabianem są cudowni, kocham ich nad życie<3

Kota bardzo mi przykro ze tqk u Was się dzieje;( mam nadzieje ze się poprawi jak najszybciej bo taka z Was cudowna rodzina

netka jeszcze znajdziesz faceta swojego życia;*

A teraz uciekam spać. Dobranoc;*
 
reklama

Nastazja

Mama Adama Łobuza I
Dołączył(a)
29 Maj 2011
Postów
1 628
Witajcie.
U nas nieciekawie. M. od dłuższego czasu jest w szpitalu. Ciągle rodziców proszę o pomoc przy Adasiu, bo jak mam zmianę na popołudnie to wracam dopiero o 20 do domu. Teraz kończy mi się umowa i sama nie wiem jak to będzie dalej. Kasy brakuje a wszystko się sypie. Teraz sama jestem ze wszystkim i ledwo żyję. Fizycznie jestem wypompowana. Teraz muszę ogarnąc dom i spadam do pracy, wrócę o 20, kolacja, kąpiel i sen. Dobrze że jutro sobota...


Kota- bardzo to przykre o czym piszesz.. Wiem bo sama przeżywam, teraz dopiero jak M. jest w szpitalu miał czas na przemyślenia i mnie przeprasza. Nie wiem czemu człowieka zawsze musi spotkać coś złego by dotarło do niego co tak naprawdę jest ważne w życiu i na kogo może liczyć.
 
Ostatnia edycja:
Do góry