reklama

Harmonogram dnia malucha

Temat na forum 'Dzieci urodzone w czerwcu 2012' rozpoczęty przez Iwon, 21 Listopad 2012.

  1. Iwon

    Iwon Lipcowe Mamy '05

    Dziewczyny pomyślałam sobie, że fajnie założyć nowy wątek z tematem j.w.

    Ja np. mam ciągle problem z odszukiwaniem tych informacji na głównym i widzę, że często te pytania się pojawiają i musimy się powtarzać. A tak - wystarczy zajrzeć tutaj i wszystko będzie jasne :) A takie harmonogramy są bardzo pomocne przy układaniu dnia.

    Niech każda napisze jak wygląda obecnie rytm dnia jej bąbla, a jak coś się zmieni będziemy aktualizować.

    Mówiąc o harmonogramie mam na myśli mniej więcej taką rozpiskę:
    7- pobudka
    8 - jedzenie 120 ml mleka
    9-10 spanie
    spacer
    12 - obiad

    itp.
     
    Ostatnia edycja: 21 Listopad 2012
  2. Niespodzianka

    Niespodzianka Fanka BB :)

    5 - mleko 180
    7 - pobudka
    9 - mleko 180
    9 - 10 drzemka
    10-12 aktywnosc
    12-13 drzemka
    13 - obiadek
    15/16 mleko 120 -150
    15/16 drzemka po jedzeniu
    17 pobudka aktywnosc
    18.30 kapiel
    19 mleko 210 samo, lub 180 z kleikiem
    19.30-5 sen z pobudkami na poklepanie czy przewrocenie na boczek jak sam nie moze

    Czasem drzemki trwaja krocej (30-40 min) czasem dluzej (2h). Spacerow nie wpisywalam, bo nie mam stalej pory wyjscia - najczesciej pomiedzy 10 a 13. No i czasem (ostatnio coraz czesciej :confused2:) mlody budzi sie o 5 i nie chce spac.
     
  3. reklama
  4. Kasienka_

    Kasienka_ Fanka BB :)

    6:30-7 mleko 180
    8-9 pobudka
    10-10:30 owocki
    11:30-12 obiadek
    12 -roznie drzemka
    15-16 mleko 180
    16-roznie drzemka
    19 mleko 180 ale planowana zmiana na 210
    20:30 kapiel
    21 mleko 210 i spanie
    a w nocy ostatnio pobudki od ok 3 co godzine i dostaje albo smoka albo wode bo nic innego nie dziala

    drzemki zmienialismy z takich przed jedzeniem na takie po jedzeniu stad roznie jeszcze sie budzi po nich i bylo trzy a teraz jest dwie choc jak bedzie wstawal o 8 a nie o 9 to bedzie trzy bo 4 godzin to on jeszcze nie wytrzyma, a spacery rozne godziny

    ogolnie sie pokickalo ostatnio co nieco ...i wszystko sie poprzestawialo
     
  5. alijenka

    alijenka Mamcia Nataszki :))

    6.30-7 pobudka, mleko 180
    9.30-10 drzemka
    11.30-12 mleko 180
    12.30 spacer (drzemka)
    15.30-16 obiadek
    17.30 owocki
    17.30-18 drzemka
    19.15- kąpiel
    19.30 mleko 180
     
  6. maćku

    maćku Moderator

    U nas wygląda to mniej więcej tak:
    7.30-8 - pobudka i mleko
    10 - drzemka
    11 - mleko
    13 - drzemka
    14 - obiadek
    16 - deserek + drzemka
    17-17.30 - mleko
    19-19.30 - kąpiel
    20 - mleko

    Zjada 150/180 ml mleka zwykle.
    Po karmieniu o 11 zwykle idziemy na spacer, więc z drzemką różnie bywa.
    No i deserek nie zawsze jest o stałej porze.
     
  7. Iwon

    Iwon Lipcowe Mamy '05

    Kurde muszę ostro przestudiować Wasze harmonogramy :tak:
     
  8. josie

    josie Fanka BB :)

    ja lubie miec wszystko ksiazkowo, wiec bardzo mi zalezalo zeby miec ustalony plan i zeby maly jadl tak jak pisza czyli 5x dziennie :-D tak wiec kolejno zaczelam mu wprowadzac zmiany - zwiekszylam dzienne porcje, wyeliminowalam posilki nocne, no i przesunelam ostatnio drzemki na po mleku, bo przynajmniej zasypia przy butelce bez placzu, a tak to byla tragedia ze spaniem. no wiec od paru tygodni mamy tak:

    7-8- pobudka, 150 mleka
    11- 180 mleka, drzemka okolo godzine
    12-14 spacer (wiekszosc czasu spi)
    14 - zupka 190gr
    16 - 180 mleka, drzemka
    okolo 18 deserek, maly sloiczek lub mniej
    19 - kapiel, 180 mleka
     
  9. Iwon

    Iwon Lipcowe Mamy '05


    Jak to zrobiłaś??
    I jeszcze mam pytanko, czy do tego mleka wieczorem dodajesz jakąś kaszkę albo kleik?
     
    Ostatnia edycja: 21 Listopad 2012
  10. reklama
  11. Rysica

    Rysica Mama Szymusia i Monisi :)

    A ja mam problem od kilku dni właśnie z harmonogramem dnia...

    Zwykle było tak:
    7:00-8:00 = pobudka i mleko 150
    9:00-10:30 sen
    11:00 mleko 150
    12:00 - sen do 14 (tu często spacer)
    15:00 - mleko 150ml lub zupka 130 ml plus herbetka 50ml
    16:00 - 17:00 - drzemka
    18:45 - kąpanie
    19 - mleko z kaszką 180 ml

    a teraz coś jej się poprzestawiało, nie chce spać do 11 już wcale, potem butla i śpi ale do 13, i o 14 już jest głodna i jak zje zupkę to o 16 znów jest głodna, a potem jak mleczko zje o 16 to już o 19 niechętnie je mleko... zgłupieć można.....
    aaaa i albo śpi po 15 do 16, albo dopiero zasypia po 17 i śpi do 18 - teraz to jest loteria i nie wiem co się stało z moim dzieckiem...
     
  12. Kasienka_

    Kasienka_ Fanka BB :)

    Rysica mam to samo calkiem sie poprzestawial :| i w nocy tez zreszta

    Josie zdradz sekret ze spi Ci 12 godzin :)
     

Poleć forum