reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

hartować czy nie hartować sutków.

Status
Zamknięty i nie można odpowiadać.
Dołączył(a)
14 Styczeń 2017
Postów
1
Witam. za niedługo będę mamą (36tc),nie mam doświadczenia, to moje pierwsze dziecko, i tyle co się nasłuchałam/naczytałam o tym jak traktować/nie traktować naszych piersi jeszcze przed porodem, to łeb mały. Mi piersi az tak bardzo nie urosły, fakt brodawki się mocno powiększyły, ściemniały. Chciałabym karmić synka, jednak na tę chwilę nie zauważyłam jakichkolwiek wycieków z piersi na bieliźnie...Nabyłam butelki do karmienia no i laktator ręczny, i teraz meritum pytania. Dochodząc do wniosku że jednak warto przygotować sutki do przyszłej funkcji kilka razy "wypróbowałam" laktator na piersiach. Przez parę minut laktator "imitował" ssanie na moich piersiach. Po zakończeniu "próby zasysania" na końcu brodawek pojawiły się żółto-jasne kropelki. Pytanie pierwsze- czy o już jest siara? Pytanie drugie, czy na pewno prawidłowo postępuję z tym laktatorem chcąc przygotować się do karmienia, czy tym nie zaszkodzę i sobie, i dziecku? Pozdrawiam wszystkie mamusie z lutego i nie tylko.Domiśka
 
reklama