reklama

Ila godzin w ciągu doby śpią wasze noworodki???

Temat na forum 'Spanie' rozpoczęty przez agamal, 8 Grudzień 2007.

  1. agamal

    agamal kociara

    Jestem mamą dwutygodniowego noworodka. Maluch po urodzeniu przeszedł infekcję wirusową i miał hipoglikemię. Wtedy był bardzo niespokojny, nie sypiał prawie wcale. Teraz jest już wyleczony, ale nadal bardzo mało sypia- nieraz tylko 10 godz. na dobę w nocy 3- 4 godz - co mnie martwi, że jest coś nie tak. Mimo, że jest najedzony marudzi i płacze.
    Proszę powiedzcie, ile godzin w ciagu doby śpią wasze niemowlaki i czy często bywają niespokojne, płaczliwe???
     
  2. Dagac23

    Dagac23 Zaciekawiona BB

    moj maluszek teraz ma przeszlo 2 mies ale urodzil sie bardzo malutki i po porodzie mial drgawki i batrdzo malo mi sypial jak na noworodka dziecko w domku tez musi sie zaklimatyzowac przykladfaj go czesto do piersi niech Ciebie czuje i napewno przestanie plakac uspokoi sie tak mojemu bardzo pomagalo.:-);-):tak:powodzenia
     
  3. reklama
  4. Kasiulec81

    Kasiulec81 Mama Krzysia i Alicji

    Mój synek jak był noworodkiem to nie płakał tylko jak spał i jadł. Poza tym ciągle marudził. Jak się budził to zawsze z głośnym płaczem, podobnie było poczas wszystkich zabiegów pielęgnacyjnych, kąpiel, zmiana pieluchy - horror.
    Teraz jest bardzo spokojnym niemowlakiem, pogodnym i bardzo mało płacze. Uwielbia się kąpać i chodzimy z nim na basen raz w tygodniu.
    Z tego marudzącego okresu zaczął wyrastać jak miał ok 2 miesięcy. Być może powodem jego złych humorów był brzuszek. Po wizycie u pediatry dostaliśmy acidolak na poprawę flory bakteryjnej w jelitkach i debridat na uregulowanie prcy jelit. Po jakichś 4 dniach stosowania było już lepiej.

    Uważam,że nie masz co się martwić. Większość noworotków płacze bo znalazło się w nowym otoczeniu i cały otaczający je świat, tyle bodźców, powoduje,że protestują właśnie płaczem. Jedyna rada na to - dużo spokoju, ciapła, tulenia, karmienie piersią też może pomóc. Potrzeba czasu.

    Ale zawsze warto powiedzieć o swych wątpliwościach pediatrze. Bo jest też wiele dolegliwości, które moga powodować dyskomfort u maluszka. Np infekcja dróg moczowych i.t.p.
     
  5. inka...

    inka... mama Ani i Magdy

    moja dzidzia od początku śpi około 17 godz, urodziła się w terminie, a ważyła 3,70 teraz ma 5 tygodni
     
  6. Ewa G

    Ewa G Zaciekawiona BB

    Mój Oliwierek urodził się w terminie, zdrowy. Noc całą przesypiał z przerwami na jedzenie. Natomiast w dzień spał stosunkowo niewiele. Moje koleżanki mają dzieci, które potrafią całe noce nie spać natomiast w dzień to nadrabiają. Słyszałam taką opinię że ilość godzin snu u maluszków jest indywidualną sprawą każdego dziecka. Każde dziecko (zdrowe, bez dolegliwości kolki) śpi tyle ile potrzebuje - ani więcej, ani mniej. Może Twoje dziecko potrzebuje poprostu trochę mniej snu.
     
  7. Pumka

    Pumka Początkujący

    moja mala krupcia urodzila sie 37 tyg.tez jak przyszlismy z nia do domu to tez spala i jadla.3 godzinyn spania i jedzenie.Teraz ma 2 miesiace i niewiem co jest!Programowo ulozylam plan dnia o 19 kapiel i staram sie usypiac a ona na wieczor marudzi na rekach przy hustaniu no idzie zwariowac!wiem ze brzuszek ja nie boli bo mam scislo diete przy karmieniu!Najbardziej mnie denerwuje to jej marudzenie,wszedzie zle!Wiec zostawiam ja w lozeczku na 10 minut zeby sobie poplakala i potem ja biore na raczki i zasypia mi na rekach migiem:)Nie myslcie ze jestem wyrodna matka,kazda ma jakis sposob na swoje dziecko!
     
  8. iwonaj33

    iwonaj33 Początkująca w BB

    Witam wszystkie mamy :)
    Jestem mama 7 miesiecznego Nataniela. Do niedawna spał on po 1,5-2 godzin w ciagu dnia dwa razy - wczesnym rankiem i poznym popoludniem . Obecnie dokonalam zmiany na jedna drzemke w ciagu dnia , poniewaz Nataniel wieczorem byl pelen werwy - czy slusznie to sie okarze.
    Mam nadzieje ze ta rewolucja przyniesie oczekiwane efekty.
    Poza tym Nati zle sypia noca . Budzi sie co 2 godziny i domaga przystawiania do piersi ( karmiony jest naturalnie ).Moze nawet nie tyle zle sypia co po prostu domaga sie bliskosci mamy - taki maly cycol:-). Ja jednak juz troszke jestem zmeczona. Moja mala rada - dziewczyny ktore karmia naturalnie nie dawajcie swym pociechom zasypiac podczas karmienia i traktowac piersi jak smoczek bo mozecie miec potem klopoty podobne do moich . Pozdrawiam
    Witam :)
    Moje slonko od wczoraj spi tylko raz dziennie i chyba nie był to zly pomysl. W ciagu dnia nie jest za bardzo meczacy , a wieczorem w miare szybko zasypia . Jednak nadal sie budzi na krotkie przystawianki do piersi co dwie godziny - musze pomyslec co zrobic aby przestal traktowac moja piers jak smoczek , a moze jakies cenne rady ? :)
     
  9. Kacper2007

    Kacper2007 Zaciekawiona BB

    Witam
    Mój synek za 9 dni skonczy 9 miesiecy na poczatku ze spaniem niemialam kloptów ale gdy skonczył 3,5 miesiąca to w dzien uspypialam go z placzem bo nie chcial spac...
    teraz tez spi bardzo malo .... rano wstanie ok 7:00 ok 10:00 znow go klade, spi ok 40 minut... nastepnie idzie spac miedzy 14:00 a 15:00 i spi ok 1,5 godzinki wieczorem ok 20:00 jest kąpany i spi do 1:00 czasem do 3:00 obudzi sie na mleko i pozniej dlaej spi :):):)

    przez bezsennosc malenstwa tez pszechodzilam i to chyba wiekszosc dzieci tak ma teraz.... :happy2:

    pozdrawiam :):):):):):)
     
  10. reklama

Poleć forum