reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

ile na zakupy

niczka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
9 Sierpień 2006
Postów
3 182
Witam,
ciekawa jestem ile wydajecie na "codzienne" zakupy np. tygodniowo,miesiecznie.
Czy robicie jedne duze zakupy np. w hipermarkecie czy raczej w malych sklepach codziennie. Czy robiac tygodniowe zakupy macie liste?

Ja przynajmniej raz w tygodniu robie duze zakupy w hipermarkecie ktore i tak nie starczaja na caly tydzien. Wydaje mi sie , ze wydaje kolo 180-250-pln na te duze zakupy, na nasza 3 osobowa rodzinke +2 pieski, do tego w tygodniu trzeba zazwyczaj dokupic chleb, czasem cos na obiad, cos do kanapek.... stsram sie chodzic z lista.
zaluje ze nie mam w poblizu, po drodze, jakiegos bazarku bo wydaje mi sie, zebym tam kupowala warzywa, owoce i ze zakupy bylyby robione bardziej na biezaco.

a jak to u was wyglada?
 
reklama

marzenka21

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Listopad 2008
Postów
5 762
no ja mam o tyle ulatwiona sytuacje ze mieszkamy z mama mojego chlopaka,praktycznie zakupy to ona wiekszosc robi,ale jaby tak zliczyc to dajmey jej 200zl na miesiac czasem troche wiecej ale do tego w tygodniu raz jedziemy do duzego sklepu na zakupy kupujemy to czego tesciowa nie kupi dla nas wiec za same zakupy ktore sami robimy miesiecznie gdzies tak wychodzi 200zl ale i drobne zakupy w sklepie kolo domu tez sa wiec i troche wiecej.co do bazarku to ja mam bardzo blisko bo mieszkam w centrum ale sie przekonalam ze na bazar zeby isc trzeba mies troche kasy by kupic owoce warzywa bo sa o wiele drozsze niz w wiekszym sklepie,nie moge zapomniec tgeo jak raz poszlam na rynek kupic pekinska i zaplacilam za nia 6zl a tgeo samego dnia w netto na szt byla sprzedawana za 1,39 myslama ze oszaleje!!!
 

mamaBartoszka

Aktywna w BB
Dołączył(a)
30 Październik 2007
Postów
85
ja wydaję tygodniowo na 3 osoby ( 2 dorosłe + maluszek) ok .150 zł. dodatkowo zamawiam na stronie internetowej gerbera soczki i słoiczki dla małego, żeby było taniej niż w sklepie. na bazarku kupuję tylko warzywa i owoce, mięsko w zaprzyjaźnionym mięsnym.
 

aneta456

kocham i jestem kochana
Dołączył(a)
26 Luty 2008
Postów
6 185
Ja jeżdżę na duże zakupy raz w miesiącu do marketu i zostawiam tam 700-800zł moja rodzinka to dwie osoby dorosłe plus dziecko.

Do tego wszystkiego dochodzą codzienne zakupy chleb,coś do kanapek,mięso i jeszcze kilka rzeczy których nie przewidziałam na dużych zakupach.Nie wiem dokładnie ile na to przeznaczam myślę ze ponad 100zł tygodniowo.
 
Ostatnia edycja:

szara

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
5 Grudzień 2008
Postów
57
moja rodzina to ja mąż i 7 mies. Szymek. chwilowo mieszkamy z teściami więc wydajemy dużo mniej ale i tak wydaje mi się że sporo. 3 razy w miesiącu jesteśmy w supermarkecie i tam zostawiamy 200-300 zł w tym sa pieluchy i słoiczki ( dokarmiam małego gerberkami na deser i czasem obiad, i daje mu koktajle), reszta to jedzenie rzadko coś z chemi. oprócz tego ok 200 zł wydaję w miesiącu koło domu. chyba czas przejść na dietę:-(
 

Kluska79

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Kwiecień 2008
Postów
368
Miasto
Mikołów (Śląsk)
Kurcze to ja rozrzutna jestem:dry:, dwa razy w tygodniu jestem w hipermarkecie i za każdym razem wydaję przynajmniej 250-300zł, do tego warzywa i owoce na rynku ok 80 zł tygodniowo, chleb w piekarni ok 15 zł w tygodniu.
Konsumujemy ja, mąż, syn 9 lat i maluszek 10 miesięcy, dwa psy i kot.
 

niczka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
9 Sierpień 2006
Postów
3 182
dzieki dziewczyny za odzew.
z tego wszystkiego to sie zastanwiam czy zakupy w hipermarkecie sa dobry wyjsciem. czy przypadkiem nie za duzo sie tam kupuje, nawet idac z lista.
Kluska to te psy tyle kosztuja :-D
 

Magnolia80

Aktywna w BB
Dołączył(a)
22 Styczeń 2008
Postów
82
ja w super markecie to około 200 tygodniowo. W tygodniu to jakieś drobiazgi może 50 PLN, tak myślę. Niestety :( Jesteśmy we trójkę
 

gusiaczek_p

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Styczeń 2008
Postów
452
Miasto
łódź
Hej :) Wydaję ok. 100-150 zł na tydzień. wliczajac mleczko i pampersy dla córeczki (ok 90 zł) reszta to na drobne zakupy bo na razie mieszkamy z rodzicami i to oni prawie wszystko kupuja, a że mi jest troche głupio to tez staram się zawsze cos dorzucic od siebie
Zapomniałan napisac, że kupuke w pobliskich sklepach i na ryneczku
 
reklama

marzenka21

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Listopad 2008
Postów
5 762
no dziewczyny jak tak czytam ile wydajecie to mi sie wydaje ze my malo kasy tracimy na jedzienie,no az jestem zdziwiona ze ja tak malo trace,wlasnie dzis jade na zakupy bo przeciez swieta i ciekawe ile wydamy :):)mam nadzieje ze nie duzo.a na zakupy wole do lidla niz do tesco bo juz nie raz sie przekonalam ze tesco to drogi sklep jak nie masz 100zl w portfelu to nie masz po co isc do tesco.
 
Do góry