reklama

Ilość snu w ciąży

Temat na forum 'Ciąża, poród, połóg' rozpoczęty przez Kreseczka, 23 Styczeń 2011.

1. Kreseczka

Kreseczka Początkująca w BB

Witam w moim temacie :) To również pierwszy mój post :)

Myślę, że ten temat na pewno przewijał się w różnych innych na tym forum, ale szukając, nie znalazłam wystarczająco dużo, żeby mnie zadowoliło :)

Słyszałam, że na początku ciąży można odczuwać senność (nie wiem, czy tak jest przez cały okres jej trwania). Jak to jest u Was, przyszłe mamy, i było u tych obecnych? ;)

Mam jeszcze jedno, wydaje mi się, ważniejsze pytanie: czy to oznacza (jeśli częściej i więcej chce się spać), że powinnyśmy znacznie więcej spać? Czy to wpływa znacząco na rozwój dziecka?

Wiem, że normalnie dorosły człowiek powinien spać minium 8 godzin na dobę... Czy w ciąży trzeba więcej?

Wybaczcie, jeśli pytanie jest banalne... Jestem zupełnie zielona w temacie :)

2. evelinecka

evelinecka Szczęśliwa:):)

Na forum jest duzo postow na ten temat... To normalne ze chce Ci się więcej spać... i naturalnie że powinnaś:)

3. reklama
  4. Kreseczka

Dzięki za odpowiedź :)

Tak jak napisałam - może i tak, ale chyba prościej to zebrać w jednym temacie :) Wpisując w wyszukiwarce "sen" miałam 5 stron z tematami, niektóre po tysiące postów.. Uciążliwe to.

Więcej, to znaczy ile? Tyle, ile mi się chce?

5. evelinecka

Dokladnie:) Tyle ile Ci się chce:)Nie ma reguły jezeli masz mozliwosci .. Ja w I trymestrze to strasznie senna bylam ale pracowalam po 10h i nie moglam sobie na to pozwolic w II trym. juz mniej ale nie pracuje i kiedy mam tylko ochote to ide w kimono:)

6. mitaginka

mitaginka Fanka BB :)

kreseczka jeżeli jesteś senna, tzn., że organizm potrzebuje snu i powinnaś mu ulec. Tak naprawdę taka nadmierna senność towarzyszy pierwszym kilku/kilkunastu tygodniom ciąży
    ja pamiętam, że jak byłam mniej więcej na tym etapie, co Ty teraz, to zasypiałam w ciągu słonecznego, pięknego dnia, mimo że wcześniej takie coś mi się nie zdarzało...