reklama

Imiona dla naszych Pociech :D

Temat na forum 'Archiwum sierpień 2012' rozpoczęty przez Exotic87, 4 Styczeń 2012.

  1. Exotic87

    Exotic87 Fanka BB :)

    Mysleliscie juz nad tym ? moze i to za wczesnie ale postanowilam zaczac ten temat ;) moze podsuniecie mi imie dla chlopczyka ;)

    jak narazie coreczka zdecydowanie bedzie ALICJA a synek? wlasnie z tym problam ;) mnie sie podoba Alan ale mojemu ukochanemu juz nie bardzo ....
    A jakie sa wasze pomysly ?:-)
     
  2. ewa86

    ewa86 Mama Trójki

    My dla chłopaków mamy listę już od dawna :) Pierwszy był Franek, teraz w kolejności idzie Antek (Mąż chce mieć czterech synów ;)). Potem do wyboru jeszcze: Jaś, Kuba, Konrad, bardzo nam się też podoba Wawrzyniec, ale do nazwiska nie pasuje :)
    Imiona żeńskie nam się nie podobają...:/ Zgodziliśmy się już w poprzedniej ciąży na Anielkę, ale trochę się rymuje z naszym nazwiskiem, więc jeszcze to musimy przedyskutować. Druga opcja póki co to Róża :)
     
  3. reklama
  4. kakakarolina

    kakakarolina Moderator

    Hehe ja ostatnio wybrałam na porodówce więc będę Was co tydzień nową wersją zasypywać. Na razie o tym nie myślę
     
  5. katjusza77

    katjusza77 szczęśliwa mama :-)

    ja umówiłam się z mężem w poprzedniej ciąży, że jak będzie chłopak to on wybierze imię (no, trochę się zabezpieczyłam, powiedziałam, żeby zaproponował dwa, z których wspólnie wybierzemy jedno ;-) ), urodziła się dziewczynka, dla której imię miałam juz chyba od dzieciństwa (po mojej babci) - Natalka. Teraz z chłopcem jest ta sama zasada, mąż nie ma pomysłu na razie (no, podoba mu się Wiktor ale tak się nazywa jamnik jego matki, więc same rozumiecie...), co do dziewczynki - mi sie podoba Helenka, ale niestety jemu nie bardzo... może się jeszcze przekona.. ;-)
     
  6. irisson

    irisson Mama Laury i Niny

    heheh my na miesiąc przed poczęciem gadaliśmy o imionach i obecnie w moim brzuchu siedzi NinoHubert, zobaczymy czy dotrwa do sierpnia, ale obojgu nam się podoba i Nina i Hubert :-D
     
  7. kakakarolina

    kakakarolina Moderator

    Kajtusza Wiktor to mało popularne imię wśród psów pomyśl sobie o Maksie co drugi jamnik tak się nazywa :-D
     
  8. sempe

    sempe doświadczona mama

    no to my mamy problem bo zeby tradycji stało się zadość chłopak musi być na R a dziewczynka na A. i jakos ładnych juz imion na R nie ma:-p zapewne dopiero w szpitalu nazwiemy nasze dzieciątko;-)
     
  9. kropcia

    kropcia Zaangażowana w BB

    katjusza, Helenka! Strasznie mi się podoba. :tak:

    Ale niestety z imieniem dla dziewczynki u nas będzie problem -
    od lat nie możemy się z mężem w tym temacie dogadać...
    Te co podobają się jemu, nie przypadają do gustu mnie i na odwrót.
    Nie wiem co to będzie... :no:
     
  10. reklama
  11. kakakarolina

    kakakarolina Moderator

    Sampe mój M by cie skarcił bo on marzy o Ryszardzie ale ja jakoś nieszczególnie
     
  12. kropcia

    kropcia Zaangażowana w BB

    sempe, a Radek? Fajne imię dla chłopca, a potem dorosły pan Radosław? ;)

    Z damskich na A podoba mi się Amelka i Agatka :biggrin2:
     

Poleć forum