reklama

Jak bardzo aktywne są Wasze maluszki?

Doxa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Luty 2005
Postów
10 179
Rozwiązania
0
Oli lubi mamby i dostaje ... koleżanka mu przynosiła, aż nauczył się jeść. Ale teraz ma swojego synia 4-miesięcznego i się zemszczę ;-) :-)

U nas ostatnio regularne, poważne rozmowy na temat płci, prównywanie co kto ma itp. ;-)
 
reklama

efunia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
24 Lipiec 2005
Postów
4 260
Miasto
zar
Rozwiązania
0
Doxa u nas od dawna bardzo chętnie na ten temat. Bez skrępowania pyta każdego kto się nawinie "czy masz psipsiaka?" I rozważania dlaczego nie... Jesli nie :-D
 

tusiekn

Fanka BB :)
Dołączył(a)
16 Październik 2006
Postów
1 683
Rozwiązania
0
heh ale odswiezylam watek, chodzi mi o to czy wasze dzieciaki spia w dzien jeszcze? ile mniej wiecej, no i czy wasze dzieciaki jak zasna juz wieczorem to spia ciurkiem do rana?
 

efunia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
24 Lipiec 2005
Postów
4 260
Miasto
zar
Rozwiązania
0
tymek spi w dzien.
w przedszkolu nie wiem ile, ale w domu 2-3 godziny.
wstaje ok. 7 w dni powszednie chodzi spac ok 20, w łikendy poźniej, bo własnie w dzien tak długo podsypia i wieczorem mu sie nie chce.
a w nocy róznie. spi do rana, albo czasem przychodzi w srodku nocy do nas. ja to sie nawet nie budze. budzi sie jasiek i go wynosi.
a zoska spi całą noc. od 7 do 7 :-) i w dzien 3 godziny :-)
 

magdusiek

Październikowa Mama 2005
Dołączył(a)
28 Lipiec 2005
Postów
10 272
Rozwiązania
0
Natalia śpi w dzień w przedszkolu, 1,5-2 godziny o ile od razu zaśnie. Wieczorem, w zasadzie w nocy chodzi spać ok 23:00-24:00, chyba, że jest bardzo zmęczona, wtedy koło 22:00. Wstaje w okolicy 8:00.
 

kasiek74

październikowa mama 2005
Dołączył(a)
25 Lipiec 2005
Postów
3 267
Miasto
Płock
Rozwiązania
0
Nadia spi w przedszkolu 1,30 godz, potem idzie spać o 20.00 i wstaje około 6.30. A budzimy się najczęsciej w jednym łóżku.
 

tusiekn

Fanka BB :)
Dołączył(a)
16 Październik 2006
Postów
1 683
Rozwiązania
0
Magdusiek pocieszylas mnie, myslalam ze tylko moje dziecko czasem tak pozno zasnie z reguly jak sie wyspi 2h dziennie i wtedy zasypia o 22.30 i wstaje ok 8 i zawsze w jednym lozku wszyscy razem:rofl2:
 

kasiek74

październikowa mama 2005
Dołączył(a)
25 Lipiec 2005
Postów
3 267
Miasto
Płock
Rozwiązania
0
Czy Wy tez macie wrażenie ,że nasze dzieci rozwijaja się w szalonym tempie? Obserwuję tak Nadulkę i czasem jestem w szoku jak obsługuje komputer,sam sobie gra w Teletubisie i inne tego typu gry,puzzle 60 elementowe nie są niczym nadzwyczajnym... i te teksty... .:szok: chyba nie pamietam jak to było z chłopcami
 

magdusiek

Październikowa Mama 2005
Dołączył(a)
28 Lipiec 2005
Postów
10 272
Rozwiązania
0
Kasiu - dokładnie. Do mnie dotarło jak Natalia rozpakowała część prezentów. Bo własnie puzzle dostała 30 elementowe, a o takich już dawno nie pamięta, teraz układa takie po 80-100, dostała tez fajne właśnie koło 60 i te tez jej zostawiłam, ale sa ciut za łatwe, jeszcze kwestia obrazka itd. Cieszyła się z nart, tez byliśmy w szoku, bo wydawało nam się, ze to będzie taki prezent nie do końca zrozumiany, ale gdzie tam, staneła i zaczeła jeździć ciesząc się, ze mimo, że bez "tych wielkich butów" sie udaje.
Gada jak nakręcona, łapie wszystko, lotna jak diabli, zabawy też niczego sobie. Emocjonalnie mnie tez zadziwia. Szok. Teraz miałam styczność z małymi dziećmi, takimi calkiem małymi i nie mogę uwierzyć, ze nasze dopiero co takie były.
 
reklama

Doxa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Luty 2005
Postów
10 179
Rozwiązania
0
Oj rozwijają się, rozwijają. Najlepsze jest to, że robią coś nowego "trudnego", od razu tak jakby od zawsze to robiły ;-)

Ja natomiast odczuwam silnie "mękę" związaną z "dlaczego?" - mogłoby to już minąć ;-)
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Odważnie, lecz bezpiecznie – instakonkurs z Bella Baby Happy

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/07/2019

Konkurs

Wygraj innowacyjny grzejnik wraz z montażem! Konkurs

Zgłoszenia przyjmujemy do 29/07/2019

Test

Przetestuj wózek Lila Maxi-Cosi

Zgłoszenia przyjmujemy do 30/07/2019

Nowe pytania

Do góry