reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Jak nauczyć by zasypiało samo????

*PaMinka

Wdrożona(y)
Dołączył(a)
12 Grudzień 2007
Postów
2 234
Rozwiązania
0
proszę o rady jak nauczyć dziecko 4 miesięczne żeby usypiało samodzielnie w łóżeczku do tej poru usypia tylko na rękach muszę chodzić i go kołysać w ramionach a i tak nie zawsze uśnie tylko stęka a dopiero po jakimś czasie usypia a to jest męczące

Jakie są wasze sposoby???
 
reklama

alalaw

Mamusia Zosi
Dołączył(a)
17 Styczeń 2008
Postów
17
Rozwiązania
0
Polecam ci książkę Tracy Hogg Język niemowląt - można ją ściągnąć w wersji elektronicznej. Ja do 4 miesiąca też nosiłam moją malutką, myśląc ,że o to jej chodzi i że top najlepszy sposób na zasypianie.l Przeczytałam jednak rady Tracy i sie do nich dostosowałam choć wymaga to nie lada cierpliwości, moja córka po już za pierwszym razem usnęła tak jak to Tracy w swojej książce opisywała :-). Tylko podkreślam trzeba byc bardzo cierpliwym i nie rezygnować po paru niepowodzeniach. Od tego czasu moja Kruszyna zasypia sama w ciągu 20 minut w swoim łóżeczku!!! A my mamy chwile dla siebie.................:tak:
 

Cara87

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Wrzesień 2007
Postów
1 043
Rozwiązania
0
Mpoj syn w marcu skonczy 16 miesiecy... Niestety wciaz usypia na reku :(
 

*PaMinka

Wdrożona(y)
Dołączył(a)
12 Grudzień 2007
Postów
2 234
Rozwiązania
0
Tą książkę mam czytałam ją zanim się syn urodził ale teraz leży gdzieś na półce chyba muszę ją wziąć i zastosować. Tylko że mój mały jest nerwowy i zaraz strasznie płacze jak chce spać
 

moniaIcolinek

wrzesień 2007
Dołączył(a)
28 Grudzień 2007
Postów
101
Miasto
LONDYN
Rozwiązania
0
my nauczylismy syna zasypiac przez 2tyg.najpierw kapiel pozniej butla pozniej pare minut przytulania i do lozeczka i idzie spac przez pierwsze dni strasznie plakal po 2 godz a teraz albo sobie gada albo usypia,czasem zdarza mu sie zaplakac ale nie trwa to dlugo.u nas jest inny problem maly ma prawie 5 i pol msc i ciagle sie budzi w nocy i to juz nie tylko na jedzenie ale nawet co pol godz na smoka;-(powodzenia
 

saratonie

Mama Bartoszka 18.07.2007
Dołączył(a)
4 Wrzesień 2007
Postów
431
Rozwiązania
0
A ja w żadnym wypadku nie polecam tej metody. Próbowałam ja stosowac ale maly zrobi sie bardziej nerwowy, dlatego odeszłam od niej i teraz spokojnie klade malego do lózeczka jak widze ze jest spiacy, trze oczka lapie sie za uszko. Mówie do niego , wyciszam go i jak widze ze już ogarnia go sen odchodze zeby zasnął sam. Przynajmniej dziecko nie drze mi się przez pół godziny, jak to bywało przy tej metodzie, kiedy podchodzialam do niego co te 3 , 5 minut potrafil jeszcze bardziej krzyczec.
 

niczka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
9 Sierpień 2006
Postów
3 182
Rozwiązania
0
probowalismy zastosowac metode zostawiania malego w lozeczku i jak placze to wchodzilismy po kilku minutach itd. maly znienawidzil swoj pokoj i lozko po 2 dniach, wiec metode porzucilismy
Kilka dni minelo zanim nie plakal po przekroczeniu progu pokoju

teraz robie tak -
1) idziemy do lozka jak jest zmeczony - ziewa albo trze oczy itp zazwyczaj po kapieli i kolacji
2) odkladam , chwile postoje, czasem potrzymam za reke i
3a ) zostawiam, on sobie cos tam kweka, troche moze i poplakuje, ale to bardziej jest wolanie niz rozpacz i sam zasypia - przyznaje narazie zdarzylo sie tak ze 4 razy
3b) zostaje z nim, jak wstaje i widac ze spac mu sie odechcialo to biore go na rece ale jak tylko sie poklada odkladam znowu do lozka, a jak nie chce spac to zabieram go do duzego pokoju i jeszcze troche z nami siedzi w krzeselku do karmienia

Co dziwne - ostatnio zauwazylismy z mezem, ze jak maly ma pozno druga drzemke (w godzinach 16-19) to wtedy bez problemu zasypia w granicach 19:30-21:00
wczesniej probowalam malego ululac (nawet na rekach) przed 16 zeby za pozno nie mial drugiej drzemki, teraz pozwalam mu samemu regulowac no i jest lepiej

ufff
mam nadzieje, ze w miare jasno opisalam:sorry2:
 

moniaIcolinek

wrzesień 2007
Dołączył(a)
28 Grudzień 2007
Postów
101
Miasto
LONDYN
Rozwiązania
0
u nas maly plakal bo my przyzwyczailismy go do zasypiania na rekach a to ze plakal to byla kwestia czasu teraz jak tylko trze oczy lub ziewnie kladziemy go a on sam zasypia i tak sie nauczyl.kiedy mial dwa msc tez probowalismy go nauczyc ale po 2 tyg znow zaczelismy usypiac go na rekach terza maz sie zaparl i nauczyl malego.wiem ze tu chodzi o wytrwalosc bo kiedy ma sie ochote zrezygnowac to trzeba zacisnac zeby usiasc kolo lozeczka spiewac glaskac ale nie brac na rece a napewno sie nauczy
 

zabolik

mamusia majeczki
Dołączył(a)
11 Grudzień 2007
Postów
33
Rozwiązania
0
my nauczylismy syna zasypiac przez 2tyg.najpierw kapiel pozniej butla pozniej pare minut przytulania i do lozeczka i idzie spac przez pierwsze dni strasznie plakal po 2 godz a teraz albo sobie gada albo usypia,czasem zdarza mu sie zaplakac ale nie trwa to dlugo.u nas jest inny problem maly ma prawie 5 i pol msc i ciagle sie budzi w nocy i to juz nie tylko na jedzenie ale nawet co pol godz na smoka;-(powodzenia
moja corcia ma prawie 7 i jest to samo:(
 
reklama

moniaIcolinek

wrzesień 2007
Dołączył(a)
28 Grudzień 2007
Postów
101
Miasto
LONDYN
Rozwiązania
0
a juz myslalam ze mu cos dolega, ale skoro jest nas wiecej wiec pewnie "ten typ tak ma";-)masz moze jakis sposob na to?
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
Brzuszek2 Jak nauczyć dziecko wysokiej samooceny Potrzebuję porady 0
M Jak nauczyć dziecko pić z butelki Potrzebuję porady 17
aniaslu Czy dziecko da się nauczyć spać? Czy trening snu ma sens? Temat tygodnia 31
M Jak nauczyć dziecko zasypiać bez bujania Potrzebuję porady 1
M Jak nauczyć małe dzieci porządku? Rodzeństwo 5
...Margotka9022... Jak nauczyć dziecko pić z butelki? Żywienie 5
D Jak nauczyć niemowlę jedzenia z butelki? Karmienie piersią 5
gaja23 jak nauczyć reagowania dziecka na zaczepki w szkole??? Początek szkoły 4
ciężarówka :) jak nauczyć dziecko spać w dzień w łóżeczku?? Spanie 15
A jak nauczyć 5-miesięczne dziecko pić z butelki Żywienie 15
A jak nauczyć 3 latka korzystać z nocnika Trzylatki 15
doveinred Czy ma ktos moze- Każde dziecko może nauczyć się reguł Wychowanie 2
anaconda27 Jak nauczyć trzylatka samodzielnego jedzenia Trzylatki 61
scales Jak nauczyć gryżć 9 miesięczne dziecko? Żywienie 5
scales Jak nauczyć dziecko pić z kubeczka? Żywienie 11
timka Jak nauczyć dziecko przesypiania całej nocy? Spanie 90
K jak nauczyć samodzilnego zasypiania 9-miesięczne dziecko??? Spanie 36
T Jak nauczyć dziecko samodzielnej zabawy? Roczniaki i dwulatki 7
D I znow to samo .... Staramy się 10
C Niemowle nie chce samo jeść Żywienie 13
A Znowu to samo Staramy się 11
U Moje dziecko nie potrafi się samo bawić!!! Potrzebuję porady 7
olgatu 12 miesięczne dziecko zasypia przy piersi. Jak odstawić gdy nie chce mleka z butelki i nie potrafi samo zasnąć?:( Potrzebuję porady 10
cleopatra1 dziecko prawie 2 lata rozbiera się samo Potrzebuję porady 1
Andzia_26 Moje dziecko nie umie się samo czymś zająć. Czy to moja wina? Trzylatki 9
batonik24 Niski przyrost Beta HCG w ciągu 48 h zawsze oznacza to samo ???? Ciąża, poród, połóg 103
D Zero spontaniczności wszystko tak samo, rutyna mnie zabija Niemowlaki 18
C Niemowlę samo zasypia w łóżeczku? Niemowlaki 21
H roczne dziecko JUŻ nie chce samo zasypiac :( Spanie 8
ch_aga Od kiedy dziecko samo na podwórku?? Przedszkolaki 10
E co zrobic by dziecko zasypialo samo i nie budzilo sie w nocy? Wychowanie 40
E Marchewka - samo zdrowie? Żywienie 9
olllga.d Wychowywanie bezstresowe to nie to samo co wychowywanie bez bicia! Relacje rodzinne 273
Goga Samo życie - porady zdrowotne i nie tylko Dzieci urodzone w sierpniu 2005 64
Podobne tematy


































Do góry