reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

jak ubrać dziecko na wyjście w marcu

aga6

Fanka BB :)
Dołączył(a)
16 Listopad 2016
Postów
21 072
hej!
ja jestem w tym zielona więc proszę Was o podpowiedz;)
jak ubrać nasze maleństwo na wyjście ze szpitala w marcu?
bodziak z krotkim rekawem, sweterek, legginsy, skarpetki (lub legginsy - polspiochy) i na to kombinezonik bedzie ok?
 
reklama
Ja urodziłam 11 marca br., ze szpitala wychodziliśmy po 7 dniach.
Mąż podjechał pod praktycznie samo wyjście ze szpitala później pod sam blok.
Synek był ubrany w kombinezonik, sweterek i bodziak , spodenki, skarpetki, czapeczkę. Na fotelik zarzuciłam kocyk lekki.
 
Ja urodzilam 29.03 i bylo cieplo jakies 10 stopni mlody byl ubrany w spichy i kombinezonik polarowy do tego cienka czapeczka.Wszystko zalezy od pogody w marcu to moze byc rownie dobrze - 10 jaki i + 15.Sama raczej nie kupowalabym zimowwgo kombinezonu na marzec.

010igov3fkey3mez.png