reklama

Jak zrobic siedzisko i półki pod oknem -- wie ktos ????

Temat na forum 'Rozmowy o wszystkim' rozpoczęty przez pchelka10.05, 28 Czerwiec 2012.

  1. pchelka10.05

    pchelka10.05 Zadomowiona(y)

    witam za ok 6 miesiecy bedziemy zmieniac wystroj w pokoju naszej 2,5 letniej coreczki

    strasznie podoba mi sie takie zabudowanie sciany i okna (zdjecie ponizej )

    tylko niewiem nawet jaki fachwiec sie tym zajmuje a pewnie i kasy duzo wezmie (((

    mamy ok 1000 zł przeznaczone na ten cel

    czy ktos wie jak mozna zrobic cos takiego samemu ????

    jestem bardziej za 1 zdjeciem z dodatkowym zabudowaniem sciany 9233f_mieszkanie-zdjecia_1.jpg big_471437_94B67CCC-A783-48FD-82ED-682281564FEF.jpg
     
  2. Kamiśka :)

    Kamiśka :) Moderator

    Na moje oko to stolarz takie rzeczy na zamówienie robi, ale raczej marne szanse że ktoś Wam to za tysiąc zrobi, 2 wariant ok ale pierwszy powątpiewam.
     
  3. reklama
  4. beata26

    beata26 szczęśliwa mamusia :)

    pchelka, ja nie pomogę, ale te pomysły są zajesuper, zazdroszczę tym, co mają duże mieszkanie i mogą sobie na takie cudo pozwolić :tak: życzę żeby Wam to wyszło jak najtańszm kosztem, no i koniecznie wrzuć fotki na ogólne forum żebym mogła podziwiać efekt :-)
     
  5. Pchełka wymierz miejsce i szukaj regału w IKEA np i po prostu zamiast postawić go to weź połóż:)))
     
  6. Madzioolka

    Madzioolka Moja Maja 09.06.2011

    cześć :), mi tez się podobają takie aranżacje a mieć wykusz w domu to juz wogóle marzenie, jedyny minus jak dla mnie to zasłonięcie grzejnika no chyba że jest w innym miejscu niz pod oknem (u mnie niestety nie) to nie ma problemu :)
     
  7. Sosnowiczanka

    Sosnowiczanka Mamusia Alanka :)

    Pchelka ja tez nie pomogę jak to zrobic, ale pomysł super, bardzo mi sie podoba szczególnie pierwsze zdjęcie:)
    A jak tam tan twój tatuaz, zrobilas juz sobie???
     
  8. pchelka10.05

    pchelka10.05 Zadomowiona(y)

    my mamy ogrzewanie podłogowe a pokoj coreczki wcale nie jest duzy )

    tylko akurat mam po bokach ona scianki mniej wiecej o szerokosci 1 metra

    bedzie po prostu mniejsze

    ale obiecałam małej ze jej zrobie nawet jakby to kosztowało wiecej

    mamy znajomego co robi szafy wnekowe i rowniez stolarza wiec obadam ile mniej wiecej to kosztuje

    (ale dopiero jk bede miec kase narazie jest zbierane na ten cel )
     
  9. pysia25

    pysia25 Mama Natalii i Mateuszka

    I co Pchełka, zrobiłaś tą półkę? Ciekawa jestem efektu... bardzo podoba mi się ten pomysł...:tak:
     
  10. reklama

Poleć forum