reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

• Czy twoj dwulatek nie mówi? Wmawiali ci, że z wad wymowy można wyrosnąć? Logopeda to pani od literki R? Rozmawiamy o mitach logopedycznych. Obejrzyj wywiad, nawet jeśli jesteś mamą niemowlaka

A czy wiesz, co jest przeciwwskazaniem do szczepienia? Kto powinien zgłosić NOP i czy katarek niesie ze sobą ryzyko?Pediatra rozwieje twoje wątpliwości? Zobacz!

reklama

Jaką kupić pralkę do prania ubranek dziecka/niemowlaka?

Marys$s*

Fanka BB :)
Rozwiązania
0
Hej jestem początkująca mamuśka czekająca na bobasa dla którego chciała bym dać wszystko co najlepsze. Zaczynam nowy temat bo już glupieje... Na internetach ile ludzi tle opinii i pełno reklam i opinii pisanych tylko dla reklamy a tu może uda mi się dostać prawdziwą opinie... Napewno macie doświadczenia w tych sprawach i znacie problem brudnych ubranek dziecięcych... Proszę podpowiedzcie mi jaka pralkę wybrać jakiej firmy? Zależy mi by dopierala brudne ubranka dzidzi, skarpety z piachu, i ubranka z marchewki itp. Zależy mi by dobrze wyplukiwala detergenty i była w rozsądnej cenie i nie bardzo awaryjna. Doradzcie?

reklama

Jaasna

Rozwiązania
0
Na rynku każdy znajdzie coś dla siebie.
Ja mam Bosh Classixx for Kids - mam ją od 5 lat, obskakuje kilkoro dzieci wiele razy w tygodniu. Moim zdaniem jest super, nic sie z nią nie dzieje.