reklama

Jaki ekspres do kawy wybrać?

Temat na forum 'Rozmowy o wszystkim' rozpoczęty przez kaTekla, 7 Lipiec 2014.

1. kaTekla

kaTekla ja

Przymierzam się do zakupu ekspresu do kawy. Całkiem niedawno piłam u znajomych taką pyszną kawę orzechową i zakochałam sie w tym smaku!!! To jest zupełnie co innego niż taka sypana kawa do zalania (nawet ta lepsza). Nie znam się zupełnie na temacie ekspresów, ale w skrócie opiszę mój dylemat :) Widziałam w sklepie że są takie z rączką i takie bez rączki - nie wiem co to daje i co jest lepsze. I część mieli kawę sama, część nie. Czy jest duża różnica w kosztach używania takiego i takiego ekspresu? Podpowiecie czym powinnam się kierować przy zakupie? Może ktoś ma i poleci coś sprawdzonego?

2. misia1608

misia1608 Fanka BB :)

Ja mam dolce gusto i bardzo sobie chwalę, do tego pyszne syropy do kawy = miodzio :) wiadomo przy codziennym wypijaniu 2 - 3 kaw można by było pójść z torbami, ale od czasu do czasu fajna alternatywa. Dla tych co oczywiście są kawoszami i lubią takie gadżety

3. reklama
  4. olgita

olgita Zaciekawiona BB

Przede wszystkim musisz zdecydować, czy ma to być ekspres ciśnieniowy czy przelewowy (taka kawiarka). Z doświadczenia powiem, że tylko ciśnieniowe robią taką prawdziwą kawę, z której czuje się ten charakterystyczny aromat, jak w prawdziwej kawiarni :) Takie z rączką to są ekspresy manualne - do nich wsypujesz już zmieloną kawę, którą wcześniej kupujesz w sklepie, albo mielisz sama w młynku (który trzeba dodatkowo kupić). Najlepsze moim zdaniem są automatyczne ekspresy, w nich poza wsypaniem ziarenek kawy nie musisz robić praktycznie nic więcej, wszystko dzieje się samo :) Są jeszcze tzw. kapsułkowce, ale nie polecam bo kapsułki potem drogie i też nie wszędzie można je kupić. Jakbym miała teraz wybierać to brałabym taki Ekspres Saeco Moltio HD8768/09 - Ceneo.pl. Mam podobny z tej firmy w pracy i robi przepyszną kawę. Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam :)

5. Aneta89

Aneta89 Zaciekawiona BB