reklama

jaki jest mój typ sylwetki

Temat na forum 'Konsultantka stylu radzi' rozpoczęty przez krajanka, 7 Październik 2012.

1. krajanka

krajanka Zaciekawiona BB

Proszę o pomoc w określeniu , jaki jest mój typ sylwetki i w związku z tym, czego mam unikać w ubiorze.
    Wymiary: wzrost 170cm
    waga : 70 kg
    biust: 94cm
    talia : 83 cm
    biodra : 105cm
    ramiona : 84cm( mierzone pod pachami , tak jak przeczytalam wczesniej w ktorymś poście)

Spróbuje też załączyć zdjęcie:

[​IMG][/img]

2. krajanka

krajanka Zaciekawiona BB

ufff...udało sie ze zdjeciem a nie bylam pewna czy dobry adres wzielam;-)

3. reklama
  4. little.bee

little.bee Zaciekawiona BB

Moim zdaniem typ Twojej figury to gruszka :) uważam tak ze względu na to, że masz wąziutkie ramiona i talię a szeroki biodra :) nie jestem jednak profesjonalistką w tym zakresie i mogę się mylić :) zaczekaj może aż wypowie się fachowiec :D

5. krajanka

krajanka Zaciekawiona BB

dzieki little:-)
    jak czasami analizuje te rozne okreslenia do konkretnych typow, to stwierdzam na koniec ,ze nic nie wiem;-) albo jak proponuja chodzic w czyms , to jak w cos podobnego sie ubiore , to mi sie to nie podoba i wcale nie uwazam ,ze to na mnie wyglada super. Chyba ze to "moje podejscie"jest zle , a nie rady specjalistow;-)

6. Izabela Muther

Izabela Muther Espert BB - konsultantka stylu

droga Krajanko,