reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Jaki prezent dla fana motoryzacji

karolinne

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Grudzień 2016
Postów
169
Rozwiązania
0
Dziewczyny mam problem. Mój mąż niedługo ma urodziny a ja zupełnie nie wiem co mu sprezentować. Chcialabym aby było to coś oryginalnego i moze związanego z jego hobby?
Jakie propozycje macie?
 
reklama

jasani

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Styczeń 2017
Postów
2 998
Miasto
Wrocław
Rozwiązania
24
Zależy jaką markę Twój mąż lubi. Może to być koszulka z jego ulubionym autem lub jakiś gadżet z nim związany. Model samochodu z autografem jakiegoś kierowcy rajdowego.
 

Ewka34

Fanka BB :)
Dołączył(a)
13 Marzec 2018
Postów
9 174
Rozwiązania
4
A sam naprawia auta? Moze jakies fajne klucze ;) ja mojemu nakupowalam takich kluczy ;) nasadowe,plaskie i inne gadzety ;)
 

Wiki029

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
20 Czerwiec 2018
Postów
57
Rozwiązania
0
Takie gadżety to fajny pomysł. Choć ja wolałabym kupić coś bardziej oryginalnego, np. voucher na przejażdżkę jakimś sportowym samochodem. Na www jest tez sporo fajnych pomysłów na prezent dla miłośnika motoryzacji.
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry