reklama

jakie żelazko dla młodej mamy?

Temat na forum 'Mamuśkowo' rozpoczęty przez Futrzak, 24 Październik 2013.

1. Futrzak

Futrzak Zaciekawiona BB

Mojej siostrze urodziła się ostatnio córeczka i ma sterty ciuszków do prasowania. Pomyslałam, że kupie jej jakieś dobre żelazko no i właśnie tutaj tkwi problem, bo nie wiem jakie ;) przeglądałam mnóstwo ofert, ale nie znam się na tym i ciężko mi podjąć decyzję no i boje sie, że kupie bubel. Potrzebuję takiego, które wyprasuje góry ubranek (najlepiej samo! ;))

2. aniaslu

aniaslu Administrator Członek załogi

3. reklama
  4. kasinek

kasinek będę mamą!

Też mam małe dzieci i mnóstwo prasowania i wiem niestety z czym to się je. Mąż kupił ostatnio żelazko Azur i muszę przyznać, że jestem zadowolona. Jest porządne i wyważone, więc prasuje się szybko i dokładnie. A jeśli masz coś bardzo wygniecionego, to wtedy przydaje się funkcja prasowania w pionie (czyli rozwieszasz ubranka, czy cokolwiek innego i przykładasz żelazko a para niweluje wygniecenia). Poza tym ma funkcję 'strażaka', która automatycznie wyłącza żelazko gdy z niego nie korzystasz. Bardzo przydatna przy maluchach :)

5. mama_kangurzyca

mama_kangurzyca Szczęśliwa mama :)

O rany, sama miałam rok temu ten problem. Przy mojej dwójce brudasków prasowania mam masę, więc potrzebuję czegoś naprawdę konkretnego :D. Dla mnie najlepsze żelazko Philips to coś, co sprawdza się najzupelniej i nie zamieniłabym go. No, może design jest średni (bo ostatnio jak byłam w Media widziałam dużo... ładniejsze? :D), ale nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. ;)

6. ironia

ironia Mamusia Benia

7. Skodzia

Skodzia Fanka BB :)

Ja mam zelmera, poreczne, male, lekkie, a prasuje idealnie.

8. Kwiatkowa

Kwiatkowa Zaciekawiona BB

Też polecam Zelmera. Kupiłam kilka dni temu.. Super prasuje. Tym bardziej to dobry czas na zakup bo do końca września w prezencie dostajesz dzbanek filtrujący wodę :D

9. mariamena

mariamena Zaangażowana w BB