reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

jakie żelazko dla młodej mamy?

Futrzak

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
22 Lipiec 2008
Postów
30
Miasto
Tarnów
Mojej siostrze urodziła się ostatnio córeczka i ma sterty ciuszków do prasowania. Pomyslałam, że kupie jej jakieś dobre żelazko no i właśnie tutaj tkwi problem, bo nie wiem jakie ;) przeglądałam mnóstwo ofert, ale nie znam się na tym i ciężko mi podjąć decyzję no i boje sie, że kupie bubel. Potrzebuję takiego, które wyprasuje góry ubranek (najlepiej samo! ;))
 
reklama
Też mam małe dzieci i mnóstwo prasowania i wiem niestety z czym to się je. Mąż kupił ostatnio żelazko Azur i muszę przyznać, że jestem zadowolona. Jest porządne i wyważone, więc prasuje się szybko i dokładnie. A jeśli masz coś bardzo wygniecionego, to wtedy przydaje się funkcja prasowania w pionie (czyli rozwieszasz ubranka, czy cokolwiek innego i przykładasz żelazko a para niweluje wygniecenia). Poza tym ma funkcję 'strażaka', która automatycznie wyłącza żelazko gdy z niego nie korzystasz. Bardzo przydatna przy maluchach :)
 
O rany, sama miałam rok temu ten problem. Przy mojej dwójce brudasków prasowania mam masę, więc potrzebuję czegoś naprawdę konkretnego :D. Dla mnie najlepsze żelazko Philips to coś, co sprawdza się najzupelniej i nie zamieniłabym go. No, może design jest średni (bo ostatnio jak byłam w Media widziałam dużo... ładniejsze? :D), ale nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. ;)
 
reklama