reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Jestem na świecie ;-) Porady i Rady....

Orsi005

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Listopad 2008
Postów
258
Miasto
warszawa/b-stok
Rozwiązania
0
my dajemy jedna kropleke vigantolu,chociaz przez ponad 2 miesiace w zimie lekarz zwiekszyla bo troszke glowka zaczela mu mieknąć i zwiekszylismy do 4
 
reklama

tralalala1

Fanka BB :)
Dołączył(a)
2 Marzec 2009
Postów
419
Miasto
Szczecin
Rozwiązania
0
Pytam ,bo jak byłam na ostatnim szczepieniu to lekarz badał Małego, sprawdzał wielkość ciemiączka i mówił żeby do końca lutego na pewno dawać. Chyba będę musiała się do niego zgłosić tylko po to, żeby ustalić co dalej robić, bo kolejne szczepienie dopiero po 13 m-cu mamy.

My stosujemy witaminę w kapsułkach
 

maylah

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Sierpień 2008
Postów
1 450
Miasto
Wielkopolska
Rozwiązania
0
Dziewczyny mam pytanko- czy Wasze maluchy miały ciemieniuche? Mojej Zosi dopiero teraz sie pojawiła. Smarowanie oliwka raczej pogarsza sprawe. Lekarka wypisała mi elocom krem, ale wyczytała, ze zawiera sterydy i wolałabym tego nie uzywać. Macie jakieś sprawdzone sposoby?
Aniu,
my tez robilismy oliwką i było jeszcze gorzej, oliwa z oliwek tez nie pomogła, za to pomógł nam szampon taki specjalny z Oliatum , szampon do włosów, kilka kropel na główkę mokrą, wmasowac, potem spłukac i powtótrzyc, i zeszło po 3 dniach
 

gabiaz

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Luty 2009
Postów
1 688
Miasto
warmińsko-mazurskie
Rozwiązania
0
Dmuchawiec może podejdź do apteki i poproś o próbki EMOLIUM (trójaktywna emulsja do kąpieli) i posmaruj to miejsce a potem umyj. U nas pomaga na zmiany na skórze.

Któraś pytała o wit,D podaje się ją przez pierwszy rok życia dziecka ale tylko dzieci na cycu. Bo te na prep. mlekozastępczych nie muszą bo piją w mleczku.
 

dmuchawiec

lipcóweczka'09,
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2009
Postów
4 033
Miasto
Grajewo
Rozwiązania
0
Dzieki, dziewczęta za rady:tak: Emolium próbki mam w domu:tak: Dzis wypróbujemy. Dziekuje za podpowiedź. Szamponik dla atopowców tez mam:tak: Buziak
 

Orsi005

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Listopad 2008
Postów
258
Miasto
warszawa/b-stok
Rozwiązania
0
moj miał straszna ciemieniuche-takie strupy grube to przepisala nam lekarka taka masc ze sterydami (kazala stosowac tylko 2 dni) musze powiedziec ze po tej masci jak reka odjął.
Teraz zauwazylam tez troszke sie zrobiła delikatnie w jedym miejscu to kupiłam OLEJUSZKE z firmy skarb matki i tez jest bardzo dobra polecam
 

daisy26

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Styczeń 2009
Postów
710
Miasto
Międzyrzec Podlaski
Rozwiązania
0
hej dziewczyny jakie macie zdanie o obiadkach sloiczkowych z rossmana u nas otworzyli ten sklep i wlasnie sie zastanawiam czy przejsc z bobovity i gerbera na te rossmanowsie...moze ktoras z was uzywa???
 

adudz82

Lipcowa mamusia :)
Dołączył(a)
11 Maj 2009
Postów
1 394
Rozwiązania
0
hej dziewczyny jakie macie zdanie o obiadkach sloiczkowych z rossmana u nas otworzyli ten sklep i wlasnie sie zastanawiam czy przejsc z bobovity i gerbera na te rossmanowsie...moze ktoras z was uzywa???
ja ich jeszcze nie próbowałam, a tak w ogóle to my żywimy się tylko bobovitą bo gerber jakoś nam nie podszedł, może z tego względu, że tak w niektóych obiadkach dodawane jest mleko, i u nas Monia po nich ulewała, a po Bobovicie jest ok
 

Stopi69

Lipcowe mamy'09
Dołączył(a)
3 Luty 2009
Postów
3 905
Miasto
WAW
Rozwiązania
0
hej dziewczyny jakie macie zdanie o obiadkach sloiczkowych z rossmana u nas otworzyli ten sklep i wlasnie sie zastanawiam czy przejsc z bobovity i gerbera na te rossmanowsie...moze ktoras z was uzywa???
Ja jeszcze nie testowalam ich.. ale stestuje, bo mysle sobie,ze moga okazac sie smaczniesze niz inne polskie sloiczki..
 
reklama

dmuchawiec

lipcóweczka'09,
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2009
Postów
4 033
Miasto
Grajewo
Rozwiązania
0
Ja próbowałam ale tylko jedna zupke z indykiem i jakas taka sucha strasznie była. Zreszta bobowity tez takie suche bywaja, dlatego wole gerbera. A owoce sa całkiem, całkiem- tzn marchew z jabłuszkiem bo tylko to miałam.
 
Do góry