reklama

Karate lub języki

Temat na forum 'Moje hobby' rozpoczęty przez 99Kasia, 6 Lipiec 2013.

1. 99Kasia

99Kasia Fanka BB :)

Nie zauważyłam tu takiego wątku.
    Otóż moim hobby od dziecka jest karate, mam czarny pas, w wolnych chwilach (jeszcze przed ciążą :tak:) ćwiczyłam niemal codziennie. Teraz już nie tak często. Jak miałam 14 lat zainteresowałam się językiem francuskim i zaczęłam się go nagminnie uczyć, teraz jestem nauczycielką francuskiego. Moją córeczkę, Tosię, już zaraziłam pasją do języka - często wyjeżdżamy, nawet przy okazji nauczyła się kilku zwrotów. Jeśli chodzi o karate to jeszcze chyba poczekam z tym zainteresowaniem :-D. A czy tu są jakieś mamy, które interesują się językowymi sprawami albo sztukami walki?

2. happybeti

happybeti show must go on...

Teraz z konieczności, ale z przyjemnością uczę się duńskiego :tak:.
    Przy okazji, z racji kontaktów z Rosjanami w szkole jezykowej, odświeżam mój rosyjski.
    Angielski tez cały czas szlifuję, ale już tylko czytając książki i rozmawiając (akurat mam szefa Irlandczyka, to jest okazja :)).
    Francuski tez mnie kiedys zafascynował , ale poza początkujący poziom nie wyszłam- zabrakło możliwości- gdy ja byłam młoda, mogłam mieć do dyspozycji jedynie podręcznik dla samouków ;)- a co z wymową? Dlatego stwierdziłam, że nie ma sensu uczyć się źle mówić ;-).Aczkolwiek nadal chętnie "kolekcjonuję" słówka z tego języka, tak bardzo podoba mi się jego brzmienie :)

Ostatnia edycja: 7 Lipiec 2013
  3. reklama
  4. wiatraczek

wiatraczek Fanka BB :)

Mieszkam w kraju wielokulturowym i wielojezykowym. Na lonie wlasnej rodziny mam dwa jezyki, maz jest Holendrem, ja Polka. Na co dzien uzywam trzech jezykow: w domu holenderski, wieczorami na forach polski, z przyjaciolmi tubylczymi angielski.
    W szkole uczylam sie jeszcze rosyjskiego i wloskiego, na studiach mialam niemiecki. Ale jezyki nieuzywane, wiec i zapomniane:(

5. 99Kasia