reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Karmienie sztuczne niemowlaka.

smerfetka88

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
27 Styczeń 2014
Postów
60
Rozwiązania
0
Dziewczyny, mam mały problem. W zasadzie nie wiem, czy jest czym się martwić, ale wolę podpytać, może ktoś miał podobnie:)
Moja córcia jest na "butli", zjada teraz 150 ml. Zdarzają się dni,jak wczoraj, że od rana zjadła 3 porcje, o 19.30 ostatnią, i śpi aż do teraz... Nie wiedziałam, czy w nocy ją budzić na karmienie czy jak.. Czy taki maluszek może mieć takie przerwy w karmieniu? I jeść tylko 4 razy w ciągu dnia...?
 
reklama

Agnieszka Kozioł-Kozakowska

Ekspert BB. Specjalista żywienia
Dołączył(a)
16 Marzec 2010
Postów
458
Rozwiązania
0
Jeżeli córka je nieregularnie, do czego ma prawo w tym wieku, ale w jeden dzień jest to dużo a w drugi dzień mniej to sumarycznie wyjdzie tyle ile powinno, jeśli jednak takie jedzenie 4 x 150 zdarza się kilka razy pod rząd to należy dziecko dokarmić, nie budzić w nocy ale znaleźć dodatkową porę w ciągu dnia, ponieważ posiłków powinno być 6 dziennie po ok.130-150ml. Należy też obserwować przyrosty masy ciała czy są prawidłowe.
 

smerfetka88

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
27 Styczeń 2014
Postów
60
Rozwiązania
0
Przyrasta prawidłowo. Takie sytuacje, gdzie zjada 4 porcje są na szczęście rzadkie. Standardowo zjada 5 porcji (a w jej wieku powinno być 6)...
 

Agnieszka Kozioł-Kozakowska

Ekspert BB. Specjalista żywienia
Dołączył(a)
16 Marzec 2010
Postów
458
Rozwiązania
0
Ilość posiłków posiłków jest pewnym standardem do którego należy dążyć nie znaczy to że jeśli dziecko je mniej to musimy się martwić, wyznaczaniem tego czy je wystarczająco jest jej prawidłowy rozwój.
 
Do góry